Aviseringar
Rensa alla

Jag är avundsjuk på min pojkvän


SilentScream:

Jo kanske, vore lite konstigt om hon inte blev det faktiskt. Fan. [sad]

Hon blir ledsen av att ha en smart pojkvän, hon kan antagligen inte ens lyssna på Amy Dimond utan att bli ledsen [no-no]


   
SvaraCitera

ennie:

Underkänd (U), 3, 4 eller 5

Äckligt likt ig, g, vg och mvg. [n]


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Äckligt likt ig, g, vg och mvg. [n]

Ja. Samma.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hon blir ledsen av att ha en smart pojkvän, hon kan antagligen inte ens lyssna på Amy Dimond utan att bli ledsen [no-no]

Haha. <3


   
SvaraCitera

utnyttja situationen ist[wink]

man har väl känt sådär nån gång att ens partner är smartare än en själv eller bättre på nåt sätt vilket får en själv att känna sig värdelös.. men se det positivt, du är brud, ni SKA vara mer korkade än oss och ha ett sämre jobb osv[crazy]


   
SvaraCitera

myslaxen:

Vad ska jag göra? Jag vill inte känna såhär!!!

Avundas aldrig någon hans sken av lycka. Du känner inte hans hemliga sorger.

Prova meditation yoga och mycket träning [y]


   
SvaraCitera

Stinker åt fake hållet... Är du fake [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah hur fan kan man vara avis för nåt sånt. vad fan ska man med smarthet till i detta samhälle [tired]


   
SvaraCitera

ennie:

[cry] villl också ha en sån pojkvän

som har femA? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myslaxen:

är det någon som känner likadant? Vad ska jag göra? Jag vill inte känna såhär!!!

Alltså, njaa.. ibland när det gäller typ att ha tur med saker. Min kille som för övrigt hatar att "shoppa" hittar ALLTID kläder till fyndpriser medan jag står och trampar, letar och söker och provar och sen kommer hem tomhämt och missnöjd och blir lite grinig och spänner blicken på honom när han visar förtjust upp sina kläder väl hemma...

Hm.. alltså min kille är smart när det gäller historia, allmännbildning, huvudräkning och praktiskt teknik/mekanik. Jag tycker att jag suger på dem bitarna, men häromdagen så sa han att han aldrig träffat en tjej som suger så hårt på dem sakerna men aldrig träffat en tjej som är smartare än honom när det kommer till att vara streetsmart, att man hittar det man söker, provar sig fram, tänker efter före man gör saker, är smart när det gäller att hantera olika situationer och allt det här med administrativa saker (pappersarbeten, ekonomi, hålla reda på papper). Han tycker att jag är smartare än honom på helt andra saker.

Jag blev lite paff när han sa så. Man kan nästan jämföra med att... jag suger på att göra själva huvudräkningen, men jag är duktig på ekvationer och hålla på med tabeller och räkneformer.

Så på så sätt "kompletterar" vi varandra istället för att vara avsundsjuka på varandra. Vi använder varandra. Men visst, det är klart. Allmännbildning är ju bra, men jag känner inte att det är så viktigt. Huvudsaken är att man ska vara glad och nöjd för de saker man är bäst på. Kanske dags att ta reda på vad det är man är smart på? Alla är smarta på olika sätt. Det gäller bara att hitta det.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera