Aviseringar
Rensa alla

Jag är bisexuell tjej


Ämnesstartare

Jo okej jag är snart 16 år och jag är bisexuell, mer lutad åt homosexuell dock. Jag känner verkligen att jag är "redo" nu att gå in i ett förhållande med en tjej. Inte bara sex utan ett riktigt förhållande liksom. Lusten efter en flickvän är så stor att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Problemet är bara att jag inte vet vart jag ska "leta" , det finns ingen i min omgivning som jag vet är lagd år det hållet och även om det gör det så vill jag ändå träffa någon ny, helt ny.

Jag har försökt internet, men det slutar bara med att en massa kåta killar raggar istället och det är inte vad jag är ute efter.

Så min fråga till er är om ni har några tips på hur jag ska gå till väga?


   
Citera

   
SvaraCitera

e g a l i a u n g . s e
Dom verkar lite skumma om man läser på hemsidan men tänkte ge det en chans nån gång xxD


   
SvaraCitera

Vet att det verkligen inte är lätt att hitta men samma som när man är Hetro och så, de kommer när du minst anar det.
Jag fann den finaste flickan via BDB (BildDagboken/DayViews) så ibland funkar vissa Internet Sidor och ibland genom Kompisar.

Leta på & Lycka Till! (:


   
SvaraCitera

Woop Woop, jag är bi och sökande efter en tjej[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ok.


   
SvaraCitera

jag också

är inte intresserad. leta via rfsl:s ungdomsförbund?


   
SvaraCitera

finns i många städer.


   
SvaraCitera

Akta dig bara för idioter. Jag var på "G" med en tjej. Sen efter att vi träffats några gånger sa hon att hon bara ville veta om hon var bi... Kändes rätt dåligt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bi/homosexuell ! har lite samma problem , känner ingen i min omgivning som är det :/


   
SvaraCitera

Mm, känns som att det finns rätt många fake-bi/lesbiska också. Av någon konstig anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur menar du då? de har jag personligen aldrig upplevt..


   
SvaraCitera

LillaBob:

Mm, känns som att det finns rätt många fake-bi/lesbiska också. Av någon konstig anledning.

Ja, jag anser att det är lite jobbigt och löjligt. Tror däremot att de vill testa, lite oskyldigt men utan hänsyn för andras känslor.
Killar är för det mesta jobbiga i yngre åldrar genom att de inte vet vad man vill ha ifrån dem, att de bara är ute efter sex(om man är i TS ålder) samt att de byter önskningar om livet och vad de vill, att man måste anpassa sig eller säga nej till att göra det.


   
SvaraCitera

Samma problem här.. :/ 🙂 


   
SvaraCitera

WhataF:  Lusten efter en flickvän är så stor att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Problemet är bara att jag inte vet vart jag ska "leta"

vässlan:
Jag är bi/homosexuell ! har lite samma problem , känner ingen i min omgivning som är det :/      

LinneaIsabelle:
Samma problem här.. :/ 🙂 

Whata möt vässlan, vässlan möt Whata om detta inte funkar duellera om Linnea
// Problem solved


   
SvaraCitera