Aviseringar
Rensa alla

Jag är bög och behöver hjälp !


juucke
Ämnesstartare

Tja jag är en 17 årig kille som spelar fotboll och trivs bra med livet och dem flesta tycker att jag har ett attraktivt utseende. Det är bara det att jag är bög.... Och jag tror att jag är kär i en kille i mitt fotbollslag. Jag vet inte om han gillar killar men vi är kompisar och har roligt ihop. Jag gillar verkligen honom för han är så snäll och söt. Vad ska jag göra? Ska jag berätta vad jag känner? Snälla hjälp och kom med tips (:


   
Citera
Ämnesetiketter
skal
 skal

Självklart kan du berätta för honom hur du känner, men om han inte gillar killar så kanske du får leva med konsekvenser... Nästan bättre om du på nått sätt tar reda på om han gillar killar först? Lycka till 🙂


   
SvaraCitera

Du borde absolut säga det till han, gillar han inte dig har du iallafall gjort vad du ha kunnat om du inte säger kanske du ångrar dig i framtiden.

kram


   
SvaraCitera

lägg en lapp på ett ställe där du vet att han hittar den som det står det du vill fråga han på och skriv sedan att han ska lägga en svarslapp där bara du kan hitta den på ett valfritt ställe skriv allt du tycker MEN SKRIV INTE DITT NAMN för på så sätt ifall de går snett så har han ingen aning om vem hans secret löve ärTumme upp


   
SvaraCitera

kom ut som bög för honom först och se hur han reagerar. 


   
SvaraCitera

håller med där uppe, kom ut med att du är bög och se hur han reagerar!? ^^


   
SvaraCitera

har du kommit ut med att du är homosexuell? om du inte gjort det, gör det! sen försök ta reda på om han är homo- eller bisexuell eller har något litet intresse för killar utan att fråga honom rakt ut, finns fler killar som är bögar och bi än vad man tror, tro mig


   
SvaraCitera

Kom ut först


   
SvaraCitera

ring poolia


   
SvaraCitera

Det är en på 50 chans att han är homosexuell, så med störst sannolikhet är han hetro tyvärr.


   
SvaraCitera