Aviseringar
Rensa alla

Jag är bög :S


Yogi:

dock har jag inget emot lesbiska som adopterar 😀

så kan du inte säga det är ju värre nästan, eller?


   
SvaraCitera

va bög bara, spelar roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns absolut inget fel med att vara gay. Det tar ett tag att acceptera det, men man ska absolut inte bry sig om vad omgivningen tycker. Tids nog kommer du hitta dig själv och acceptera din läggning.
Säg till om du vill snacka [wink]


   
SvaraCitera

skickar pm[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

NEJ! Bögar borde inte få adoptera, barnen kommer bli grymt mobbade! [no-no]

har en som har 2 pappor i skolan adopterad från polen tror jag:P ser svensk ut iaf inge specielt han är verkligen inte mobbad. Han är snygg som fan å han har långt i från mobbad.


   
SvaraCitera

exyl:

jag är bög

gött


   
SvaraCitera

/care.


   
SvaraCitera
Hando

Då vet vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dödgrävarn:

haha bög

Du är en idiot

Yogi:

NEJ! Bögar borde inte få adoptera, barnen kommer bli grymt mobbade!

Det är för att samhället är så dåligt. Tänk om det hade varit tvärtom. Att man blev retad för att vara straight. Jag tycker alla ska ha exakt samma rätt när det gäller allt. Om hetero ska få adoptera hur som helst ska homo också det.

exyl:

fan att jag blev bög! 🙁

Du, jag är själv homosexuell. Och jag kom på det för ca 1 ½ år sen. Jag tänkte precis som dig i början.

"Fan, mina föräldrar vill ju ha barnbarn (Tack att man har syskon!)"
"Varför just jag?" osv.

Det går över. Jag var ledsen över det i början. Jag tyckte allt va skit. Men efter ett tag blir det bättre. Jag experimenterade lite hur gay jag var. Och det visade sig att jag är typ 110 % Gay xd. Men ändå. Jag har forskat om rättigheter för homosexuella. Jag har kollat massa. Och jag tycker om mig själv mer och mer varje dag. Jag är stolt över att jag är homosexuell. Du mår dåligt ett litet tag. Men förmodligen försvinner det ganska fort. Och du kommer tillslut bli stolt över det.

Lycka till. Finns om du vill prata.


   
SvaraCitera

det finns fler som är som du, bögar! en dag finner du en, då blir allt bättre! men glöm inte att tala med någon, en psykolog, som lär DIG att acceptera DIG själv. NU!


   
SvaraCitera

exyl:

Jag vet inte vad jag vill de är grymt jobbigt å jag känner mig så jävla värdelös, jag borde typ inte få leva,

Det går över, du har inget att må dåligt över. Det finns massor med bögar och det är inget fel på det. När du träffar din första kille kommer du snabbt inse hur jävla rätt det känns 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweetbarnet:

Du är en idiot

Du luktar svett....


   
SvaraCitera

Är inget fel med bögar


   
SvaraCitera

exyl:

fan att jag blev bög! 🙁 jag vill inte jag har gjrot allt sett på lebb porr 1 vecka för att bli intressead men de går ju inte.

Lundi:

Äsch. Det finns säkert något positivt med att vara bög!

homosexualitet är bra för männsikan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exyl:

Jag vet inte vad jag vill de är grymt jobbigt å jag känner mig så jävla värdelös, jag borde typ inte få leva,

exyl:

fan att jag blev bög! 🙁 jag vill inte jag har gjrot allt sett på lebb porr 1 vecka för att bli intressead men de går ju inte.

Puberteten is teh shit. Det går över.

Sweetbarnet:

Jag tycker alla ska ha exakt samma rätt när det gäller allt.

Det låter nog lite väl extremt för min smak. Jag menar, det måste ju finnas gränser.


   
SvaraCitera