Aviseringar
Rensa alla

jag är dålig


Hänskapt:

där tänkte du inte riktigt färdigt va... du har dessutom lite ont om empati eller är ointresserad av att använda den
du behöver liksom inte skriva här om du inte har något bra att säga...

Empati är till för värdiga personer(inte värd det inkl mig), du har bara ingen ambition och det är något man bara kan hitta själv. Annars hade jag gjort minst 20 trådar i månaden.

Hänskapt:

facepalm3000

Right back at you[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Empati är till för värdiga personer(inte värd det inkl mig), du har bara ingen ambition och det är något man bara kan hitta själv. Annars hade jag gjort minst 20 trådar i månaden.

du vet dessvärre inte vad du pratar om

Netherlick:

Right back at you[wink]

du har inte tillåtelse att facepalma mig


   
SvaraCitera

Hänskapt:

du vet dessvärre inte vad du pratar om

ahh! men du.. du är prutt!

Hänskapt:

du har inte tillåtelse att facepalma mig

Känn dig ägd då för det har jag redan gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

ahh! men du.. du är prutt!

jag har en ambition, men jag orkar inte uppnå den

Netherlick:

Känn dig ägd då för det har jag redan gjort.

iofs..


   
SvaraCitera

Hänskapt:

jag har en ambition, men jag orkar inte uppnå den

det är ingen ambition i så fall elr inte din egen iaf. Ambition ger energi, kraft, "Magi"[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

det är ingen ambition i så fall elr inte din egen iaf. Ambition ger energi, kraft, "Magi"[party]

asså...
om jag typ vill bli musiker, det är mitt absolut största intresse... men jag är deprimerad/fördärvad till den nivå att jag inte kan ta mig dit så snabbt som jag annars hade kunnat, är det då inte en ambition fortfarande?


   
SvaraCitera

Hänskapt:

är det då inte en ambition fortfarande?

jo men du behöver självsäkerhet, du behöver någon att se upp till kanske. Nästan alla fastnar på vägen till målet av sin ambition, att inte ge upp är väl det ända du kan göra nu. Bli arg! Sitt ner och bli så jävla förbannad skrik om du måste, skriv ett fucking mästerverk nu! Själv har jag inte någon ambition men det är vad jag skulle göra om jag kände att allt var hopplöst[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

jo men du behöver självsäkerhet, du behöver någon att se upp till kanske.

yes, det låter vettigt
min pappa har dåligt självförtroende han och är dessutom ganska lättirriterad så han varken kan eller vill jag se upp till... m.m.

Netherlick:

Nästan alla fastnar på vägen till målet av sin ambition, att inte ge upp är väl det ända du kan göra nu. Bli arg! Sitt ner och bli så jävla förbannad skrik om du måste, skriv ett fucking mästerverk nu!

haha [blush] fint
men, har redan skrivit flera mästerverk (tbh), dock så kan de inte framföras än pga ensamhet och dylikt... men aah, jag vet ungefär vilken väg man ska gå, men bara en sån sak som att du (random inte släkting eller kompis) peppar en gör gott för mig

Netherlick:

Själv har jag inte någon ambition men det är vad jag skulle göra om jag kände att allt var hopplöst[y]

lär vara svårt att veta eftersom du inte (?) har känt den äkta hopplösheten, men det låter bra iaf... mitt tips är att skaffa en ambition, för med den kraft som du verkar ha skulle du ju kunna bli det du vill (vilket iofs kanske är hyfsat normalt men ändå)


   
SvaraCitera

Hänskapt:

för med den kraft som du verkar ha skulle du ju kunna bli det du vill (vilket iofs kanske är hyfsat normalt men ändå)

Jag är bara intresserad av pengar och jag vet exakt vad jag ska göra 😛
Hoppas du klarar detta stop i ditt liv iaf 😉

btw jo ja jag vet att jag beter mig som ett arsle[cool] Men titt allt slutade bra[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Jag är bara intresserad av pengar och jag vet exakt vad jag ska göra 😛
Hoppas du klarar detta stop i ditt liv iaf 😉

jaså okej [crazy] tack då

Netherlick:

btw jo ja jag vet att jag beter mig som ett arsle[cool] Men titt allt slutade bra[bigcheers]

mjo arsle + arsle = bra


   
SvaraCitera

Hänskapt:

= bra

höhö


   
SvaraCitera

Undrar om det finns någon som kan berätta hur man gör för att ta sig förbi dylika stopp utan att låta hurtig och naiv [shake] (vill också veta, mest pga nyfikenhet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Undrar om det finns någon som kan berätta hur man gör för att ta sig förbi dylika stopp utan att låta hurtig och naiv [shake] (vill också veta, mest pga nyfikenhet)

mm
finns ju vissa som tror sig veta hur man ska göra men det är mest för att de utbildat sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag måste erkänna att det ger en sjukt nice kick att klä sig i kvinnokläder... i jämförelse med den kick man får av ca 200 mg amfetamin


   
SvaraCitera

du kan väl vara bra trots detta.


   
SvaraCitera