Aviseringar
Rensa alla

JAG ÄR EJ SÖT, ANSTÄNDIG OCH OSKULDSFULL ALLTID


Ämnesstartare

VILL VARA, HUR BLIR JAG?

[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

skaffa en katt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt upp en egen defenition för söt, anständig och oskuldsfull. Mycket bättre än att ändra på en personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen bryr sig, är ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Sätt upp en egen defenition för söt, anständig och oskuldsfull. Mycket bättre än att ändra på en personlighet.

Låter fjantigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Låter fjantigt.

But that's the way I roll, motherfucker [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skulle bara ångra dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var lite mer som din mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Var lite mer som din mamma

Ska fråga hur hon gör imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ska fråga hur hon gör imorgon.

Utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var mindre osöt, oanständig och full av skuld.

eller ja, du är ju söt, hjälpligt anständig, och relativt smutsig*, så du är ju iallafall halvvägs.

* till skillnad från oskuldsfull, vill säga. saknar mindre anstötligt ord, och gillar att kalla folk för smutsiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

eller ja, du är ju söt, hjälpligt anständig, och relativt smutsig*, så du är ju iallafall halvvägs.

Det är väl bra, men det hjälper inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är väl bra, men det hjälper inte.

jag tror att du inbillar dig att randoms ser dig som dessa saker. randoms ser dig sannolikt som söt, hjälpligt anständig och såpass anständig som en 16-åring kan vara, dvs inte särskilt, men ändå längst maxgränsen.

fan, jag hatar fan 16-åringar. inte lika mycket som 17-åringar, men ändå. de är smutsigt och ohederligt pack. inte du, eller så. men 16-åringar i allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag tror att du inbillar dig att randoms ser dig som dessa saker. randoms ser dig sannolikt som söt, hjälpligt anständig och såpass anständig som en 16-åring kan vara, dvs inte särskilt, men ändå längst maxgränsen.

Randoms vill ligga med mig och förstöra min oskuldsfullhet, så är det. Eller så är jag genomskådad, vet inte.

Leijonsparf:

fan, jag hatar fan 16-åringar. inte lika mycket som 17-åringar, men ändå. de är smutsigt och ohederligt pack. inte du, eller så. men 16-åringar i allmänhet.

Sluta ge mig mer åldersångest! [sad] Hatade att fylla 15, NU BLIR JAG SNART VUXEN. Ångestfyllt.


   
SvaraCitera