Aviseringar
Rensa alla

Jag är en riktig tjejtjusare


Party


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

du är gullig

Söt

 :-$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
naw så gullig 

Taack! 😀

Attitydinkontinent:

du är gullig

Söt

Taaack! du med 😉 vill snacka med dig! <3 (jag använder hjärtan för att det är trevligt)

Mattevine:
Tjena mannen! Jag har också asperger-syndrom! är det något du undrar över eller bara vill snacka, släng iväg ett PM. Ha det gött!

Aaat tack mannen from da hood! (sa något coolt bara) ska vända mig till dig om jag undrar eller känner för att prata C^:


   
SvaraCitera

Bara att pma om du vill snacka 😛 Jag fick diagnosen aspergers syndrom också förresten, men det visade sig att det inte alls var sant. Har inga problem med empati eller liknande som många med aspergers har.. Var bara extremt jävla blyg på den tiden Mycket glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Bara att pma om du vill snacka 😛 Jag fick diagnosen aspergers syndrom också förresten, men det visade sig att det inte alls var sant. Har inga problem med empati eller liknande som många med aspergers har.. Var bara extremt jävla blyg på den tiden Mycket glad 

Nice, ska göra det! 😀

Aah, ja jag har empati men kanske inte fullt ut dock. Aha ja, jo så kan det ju vara 😛 🙂


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

du är gullig

Söt

dat creepy smiley xD


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: PS: jag är inte bi så det behöver man inte oro sig för om man nu gör det.

Alla Sveriges homofober pustar ut.


   
SvaraCitera
Kudhos


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Taaack! du med 😉 vill snacka med dig! <3 (jag använder hjärtan för att det är trevligt)

Bara att PMaHjärta

shatter:

dat creepy smiley xD

dat cute young girl............Söt
Pedobear2.png


   
SvaraCitera

aspergers är olika för alla, för många har jag hört att det är exakt som mig, tvärt om, man känner ännu mer empati, 


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

Bara att PMaHjärta

dat cute young girl............Söt
Pedobear2.png

Shockerad


   
SvaraCitera

Sägmig:
aspergers är olika för alla, för många har jag hört att det är exakt som mig, tvärt om, man känner ännu mer empati, 


   
SvaraCitera

shatter:

Shockerad

gick det för snabbt?Rodnar


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

gick det för snabbt?Rodnar

MmmLedsen


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera