Aviseringar
Rensa alla

jag är en sån jävla hypokondriker


Ämnesstartare

men jag är helt säker på att jag hr TBE även att jag inte kan koma på att jag har haft en fästing som kunnat ge mig det :S

var sjuk med feber och ont i kroppen i några dagar förra veckan och kanske börjar igen nu...

är det någon som haft det här?


   
Citera
Ämnesetiketter

Influensa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Influensa?

kommer den i augusti? och jag hade ingen snuva eller hosta det enda var att jag hade lite ont i halsen 😛 men min "kompis" hade mer ont i halsen så jag kanske hade halsfluss [shake]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

kommer den i augusti? och jag hade ingen snuva eller hosta det enda var att jag hade lite ont i halsen 😛 men min "kompis" hade mer ont i halsen så jag kanske hade halsfluss [shake]

Vadå kommer? Vanlig influensa kan ju dyka upp när som?
Ja mycket möjligt att du hade :/


   
SvaraCitera

gå till doktorn så ska du får se att det inte är något [y]


   
SvaraCitera

jag har varit sjuk i lite feber, hosta och mycket förkyld sen i fredags så kan vara samma skit ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska till uppsala i morgon så kan jag gå till min doktor 🙂


   
SvaraCitera

qazedctgb:

kommer den i augusti?

Om inte influensan skulle finnas och komma hela tiden skulle den inte finnas kvar [wink].


   
SvaraCitera
KSENIA

HAR I SKRIVANDE STUND FEBER SAMT DÖDSONT I HALSEN, DU ÄR EJ ENSAM GRABBEN LUGNA DIG


   
SvaraCitera

DU HAR TBE HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Om inte influensan skulle finnas och komma hela tiden skulle den inte finnas kvar [wink].

den har vektorer i fåglar... det behöver inte finnas infekterade människor hela tiden för att det ska finnas influensa


   
SvaraCitera

fy faen vet att ajg gjort en hypokondrikertråd, men kan ej hitta den.

aja, jag har haft förkylningar som gjort att jag har haft ont i kroppen (minns särskilt en gång jag hade jätteont i nacken) detta var flera år sedan sist och jag lever än utan komplikationer


   
SvaraCitera

qazedctgb:

den har vektorer i fåglar... det behöver inte finnas infekterade människor hela tiden för att det ska finnas influensa

Poängen var att det aldrig försvinner, smittade människor eller ej, så kan den komma lite när som helst [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

(minns särskilt en gång jag hade jätteont i nacken) detta var flera år sedan sist och jag lever än utan komplikationer

jo jag bara överreagerar hela tiden men jag går nu och känner efter som ett as om jag har ont i huvudet eller har feber och då får man ju ont i huvudet 😛

Nonoton:

Poängen var att det aldrig försvinner, smittade människor eller ej, så kan den komma lite när som helst [bigsmile].

ja fast den brukar sprida sig från asien lite senare än så här års


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jo jag bara överreagerar hela tiden men jag går nu och känner efter som ett as om jag har ont i huvudet eller har feber och då får man ju ont i huvudet 😛

jepp[crazy]
Sysselsätt dig karl!


   
SvaraCitera