Aviseringar
Rensa alla

Jag är en ung kvinna med blont hår och blå ögon, frågor till mig????


amsi: och man.

Typ, och?


   
SvaraCitera

Nachac:

Typ, och?

på tal om halvfabrikat.


   
SvaraCitera

Jag vill också ha gröna ögon! Har äckligt mörkt hår och mörka ögon, taskigt nog riktigt ljus i hyn.. t.o.m knegis är brunare än mig, mer italienare än vad jag är :ssss


   
SvaraCitera

amsi: på tal om halvfabrikat.

Sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
när hade du tänkt skända dina gener och ligga med en neger?

jadu! Det var en bra fråga. Jag var nära på det för ett år sedan då en mycket attraktiv icke-etnisk svensk raggade på mig lite. Vi får se! 

Leijonsparf:
hur tror du att du skulle trivas med att jobba på pizzeria? är du bra på att baka pizza?

jag tror jag ev skulle gilla det men inte att hyvla kött från en sån där stor grej, då jag inte är särskilt into kött och tycker det är rätt äckligt att äta sånt sombrukat ha puls.

hur bra jag är på att göra pizza varierar, senast förra veckan misslyckades jag med att tillaga en fryst pizza. De brukar bli goda.


   
SvaraCitera

Känner du dig förföljd utomhus? 


   
SvaraCitera

har ni kulare än oss mökögda brunetter 


   
SvaraCitera

Gömmer du dig ofta bakom "jag är lite blond vettu" ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Känner du dig förföljd utomhus? 

kukoxo:
har ni kulare än oss mökögda brunetter 

hihi mök ögda
fisögda
skoj felskrivninggggg

vi har minst 2 ggr roligare de säger allablondes have more fun (fast man har ba så kul som man gör sig ändå)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Gömmer du dig ofta bakom "jag är lite blond vettu" ? 

aldrig hänt :C


   
SvaraCitera

elverpigen:

aldrig hänt :C

Det är bara bra tror jag, dessutom skall man spara sina livlinor.


   
SvaraCitera

hahaahah


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag tror jag ev skulle gilla det men inte att hyvla kött från en sån där stor grej, då jag inte är särskilt into kött och tycker det är rätt äckligt att äta sånt sombrukat ha puls.

hur bra jag är på att göra pizza varierar, senast förra veckan misslyckades jag med att tillaga en fryst pizza. De brukar bli goda.

visste att det fanns en statistisk grund i min attraktion till etniska pizzabagare. blonda och blåögda personer kan fan aldrig baka pizza ordentligt.
fanns faktiskt en pizzeria i karlstad som hade blonda, långa och blåögda i personalen, enbart, de hade även pizzor med vikingainspirerade namn. de var dyra och inte särskilt bra. men det slår inte den judiska pizzerian i arvika med skinka på ta mig fan varenda pizza, även de som traditionellt sett inte ska ha skinka på sig.


   
SvaraCitera

dazed:
Gömmer du dig ofta bakom "jag är lite blond vettu" ? 

Uh säg inte att det e till experimentet:O


   
SvaraCitera

mrman:
Varför är alla brudar på um så snygga

Är det så pass?


   
SvaraCitera