Aviseringar
Rensa alla

Jag är ett troll


Ämnesstartare

Hej,

Det här är Patrick.

Jag har blivit permanent bannlyst från UM. Det innebär att jag inte längre kan använda min användare. Detta innebär att mina trådar, mina inlägg, min fina presentation, och mitt alterego är historia.

Jag har kört fast i träsket. Av just denna anledning så tänker jag göra ett erkännande som jag under det senaste halvåret funderat på. Jag vill först klargöra att detta är mitt absolut sista inlägg på UM. Jag kommer inte att registera en till användare och jag kommer heller inte att skriva fler inlägg – så om fler troll härjar på sidan så är det inte jag.

Anledningen till att jag vill göra detta erkänande har inget att göra med mig, utan med er, därför att jag vill ge er svaret på en fråga som ni har underat över de senaste fyra åren:

Är Patrick på riktigt?

Jag minns fortfarande mitt första inlägg på UM. Jag skröt över att jag köpt en dyr TV – som jag naturligtvis aldrig köpt. Jag gjorde detta därför att jag ansåg att många på UM var alldeles för oseriösa, främst i debatter, och därför började jag vara oseriös själv. Tiderna har förändrats. Fast det gjorde inte jag utan jag fortsatte med det jag påbörjade.

Jag erkänner härmed att jag är ett troll. I princip alla uttalanden, med mycket få undantag, som jag har gjort på denna sida strider med mina personliga åsikter. Jag har efter bästa förmåga försökt att formulera varje inlägg på denna sida på ett sätt som provocerar så mycket som möjligt utan att bryta mot reglerna. Jag har till och med använt mig av en lista med logiska felslut för att försäkra mig om att mina argument är så logiskt inkoherenta som möjligt, och helst även irrelevanta sakfrågan. Jag har efter bästa förmåga använt mig av både vetenskap, filosofi och psykologi – men enbart då det har talat för min sak. När de logiska felsluten blir för uppenbara, och vetenskapen säger emot mig, då har jag använt mig av peseudovetenskap. När någon annan däremot påstår något som är emot det jag tycker då har jag använt vetenskap för att visa att de har fel.

Det återstår inte så mycket mer att säga för mig. Jag är bannlyst ifrån sidan vilket innebär, med undantag för just denna användare, att jag inte kommer att registrera någon till användare och jag kommer heller inte att vara aktiv med denna användare så förvänta er inte en snabbreplik i denna tråd under den tid som denna användare existerar.

För övrigt har det varit trivsamt på forumet den senaste tiden och jag önskar alla på UM det bästa och lycka till.

Tack till Storchen, amsi, och Untouchable, samt ni övriga, som bör fundera över vad den ena magneten sa till den andra magneten - så tråden åtminstone får ett underlag.

Slutligen så vill jag också uppmana NiklasW att komma ut som troll

– Gör det innan du blir bannlyst.

Nu är jag borta för tid och evighet


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Well duh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow nu vil jag också bli   bann lyst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw, misstänkte det lite pga var mycket elak mot dig utan att du sa något tillbaka.
nåväl, vem är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magneten: Jag erkänner härmed att jag är ett troll

Finns en anledning till att jag upprepade gånger nämnt dettaMycket glad

Magneten: Slutligen så vill jag också uppmana NiklasW att komma ut som troll

One down, one to go alltsåMycket glad

Magneten: som bör fundera över vad den ena magneten sa till den andra magneten

Lol prata inte om magneter, börjar bara skratta då.

Btw detta svar är inte riktat till "patrick" eller vad vi nu ska kalla honom, utan är bara allmänt... gloatOskyldig

kakakaka: nåväl, vem är du?

Jag gissar på antingen s3on, eller ännu troligare nån flashbackanvändare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duktig du som gör mig förbannad och får mig må dåligt pga är regnbågsbarn, tack det var vänligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eyyyooooo shiiiiiittt 


   
SvaraCitera
mynona

Misstänkte att du aldrig citerade mina invändningar till dig i dina debatter för att du egentligen respekterade mig för mycket 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara niklasw kvar då


   
SvaraCitera
mynona

Magneten: samt ni övriga,

Tänker utgå ifrån att jag har rätt ovan! jag kommer att sakna dig. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Hoppas du känner att du har utnyttjat tiden väl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, yes Tumme upp äntligen börjar vi få in lite riktiga troll! Glatt skålande Synd att du lämnar Söt 

"den sanna alfahannen" "UM revolution" 

871.gif

qskwuu.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:
eyyyooooo shiiiiiittt 

läs detta me långsam röst o en sicce me handen om pannan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Hoppas du känner att du har utnyttjat tiden väl.

Tänkte också på detta när jag läste att hn suttit med en lista

Hjärta


   
SvaraCitera