Aviseringar
Rensa alla

Jag är 14 år och är ihop med en tjej som är 12-13 år


Ämnesstartare

Hej, jag är ihop med en tjej, jag är osäker om hon är 12 eller 13 år och jag är 14 år. Jag går i 8an och hon går i 6an. Kan vi fortfarande vara ihop? Dessutom vill hon ha sex och jag har aldrig haft sex men vet inte riktigt om jag vill ha sex med en tjej som går i sexan. Vad tycker ni jag ska göra? Klassas jag som en pedofil ifall jag är ihop med henne?


   
Citera

Vet du inte hur gammal hon är så dumpa henne


   
SvaraCitera
time
 time

Nej, du är inte pedofil.


   
SvaraCitera

Ja, fyfan. Jävla pedo. *Spyr*


   
SvaraCitera
skal
 skal

jo, du är pedofil.


   
SvaraCitera

Du är inte pedofil dock är det äckligt.


   
SvaraCitera

Fråga henne hur gammal hon är då. Så svårt är det inte. Är hon 12 tycker jag inte att ni ska ha sex.


   
SvaraCitera
mynona

Ni är båda under 15 och därmed klassas du knappast som pedofil enligt lag. Annars är pedofil namnet på en könsmogen person som attraheras av en icke könsmogen person, dvs ett barn. Men det är oavsett er ensak om ni har ett ömsesidigt förhållande. Om du inte vill ha sex med henne så behöver du inte ha det bara för att hon vill. Det är ingen skyldighet eller plikt för dig att ha det. 


   
SvaraCitera
Yaren

Lär känna henne först och vänta några år innan ni har sex. En bra början är att ta reda på när hennes födelsedag är 


   
SvaraCitera

ah du är typ 100 meter pedofil Ledsen


   
SvaraCitera

Pedofil är du knappast


   
SvaraCitera

Vänta inte tills du är 15 och hon 13, då är det olagligt. 


   
SvaraCitera

Men guuud ni borde lära känna varandra. Du sa nyss du vet inte om hon är 12 eller 13 tjaaaa du verkar inte känna henne tillräckligt bra för att ha sex. Om ni ska göra det gör det inte när du är 15 år. För att om ni gör slut och hon blir sur och så där kan hon anmäla. Hon kan berätta för sina föräldrar eller liknande som anmäler dig. Tänk på de! Jag går i sjuan och gud att hon har behov av sex. Starkt av dig som går i åttan att lixom säga nej, bra där!


   
SvaraCitera
alis
 alis

Du är fortfarande ett barn få ut sexet från ditt huvud å koncentrera dig på skolan säg samma skit till din flicka...


   
SvaraCitera

Va? Pedofil? Var det bara jag som läste tråden på flashback när det var pedofiler som satt och diskuterade. Då snackar vi liksom typ folk över 18 som fantiserar om folk under 12 iallafall.


   
SvaraCitera