Aviseringar
Rensa alla

Jag är 17 år, och min mamma kan vara gravid 🙁


hzlzna
Ämnesstartare

Min mamma är 38 snart, och hon säger att hon kan vara är gravid. Jag har en yngre bror, Daniel, som fyller 15 år i januari. Min mamma är rund i magen och har typ varit det i 4/5 år, nu påstår hon att hon kan vara i 4de månaden eftersom det var då hon hade sex med min 61-åriga pappa! Det är så äckligt! 

Jag mår skit dåligt, hade jag varit 7 så skulle jag vara glad men som 17 åring...Jag vill bara flytta härifrån. På något sätt känner jag att jag ska bli gravid, jag vet inte varför jag känner så...Varför mår jag såhär? Jag känner mig vilsen! 


   
Citera
Ämnesetiketter

hzlzna: Min mamma är rund i magen och har typ varit det i 4/5 år, nu påstår hon att hon kan vara i 4de månaden eftersom det var då hon hade sex med min 61-åriga pappa! Det är så äckligt!

Vad är det som är äckligt?


   
SvaraCitera

Det är väl bra om dom har sex. Du verkar rätt omogen.


   
SvaraCitera
hzlzna
Ämnesstartare

FruLiten:

Vad är det som är äckligt?

Men han är 61 för tusan.


   
SvaraCitera

hzlzna:

Men han är 61 för tusan.

Vadå, kan man bli för gammal för att ha sex?


   
SvaraCitera

hzlzna: På något sätt känner jag att jag ska bli gravid, jag vet inte varför jag känner så...

haha asså va varför i hela friden ska du bli gravid för att du tycker det är äckligt att din mamma har sex med din pappa 


   
SvaraCitera

Jag finner inget konstigt i det du skriver. Är äldst utav mina syskon, är två år äldre än min syster och fjorton år äldre än mig bror.


   
SvaraCitera

hzlzna: Men han är 61 för tusan.

Ålder är bara en siffra.


   
SvaraCitera

varför känner du som du gör, tror du?


   
SvaraCitera
time
 time

Det är rätt normalt för äldre syskon att bli förvånade och inte veta hur de ska reagera om de i nästan vuxen ålder får höra att deras föräldrar planerar ännu ett barn. Däremot tycker jag följande:

1: Försök att se det som en positiv grej att dina föräldrar fortfarande är attraherade av varandra. 61 kanske känns som gammalt nu när du är sjutton, men jag lovar att när du själv kommer upp i åldrarna lite kommer du tycka att det är fullständigt naturligt och underbart om du kan ha ett givande sexliv då. 

2: Bli absolut inte gravid.


   
SvaraCitera

37 är gammalt för att bli gravid, men det är väl inte som att det är särskilt ovanligt, egentligen. har inte stenkoll på statistiken, dock.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:
37 är gammalt för att bli gravid, men det är väl inte som att det är särskilt ovanligt, egentligen. har inte stenkoll på statistiken, dock.

Är ganska säker på att det inte är för gammalt att bli gravid som 37åring om man är frisk. 


   
SvaraCitera
Behati

Visste du att det är NYTTIGT för äldre att ha sex. Liksom om du inte hade varit född än och din mamma fick dig nu skulle du straffa henne då? Du verkar väldigt omogen 

hzlzna:
Min mamma är 38 snart, och hon säger att hon kan vara är gravid. Jag har en yngre bror, Daniel, som fyller 15 år i januari. Min mamma är rund i magen och har typ varit det i 4/5 år, nu påstår hon att hon kan vara i 4de månaden eftersom det var då hon hade sex med min 61-åriga pappa! Det är så äckligt! 


   
SvaraCitera
penja

Leijonsparf:
37 är gammalt för att bli gravid, men det är väl inte som att det är särskilt ovanligt, egentligen. har inte stenkoll på statistiken, dock.

Det är inte gammalt. Det är väldigt vanligt numera, att bli gravid i den åldern. 


   
SvaraCitera

Jag förstår dig.. Men det är bara att gilla läget antar jag.. Inget du kan göra åt det hela.. Ledsen 

Undrar hur det känns att växa upp med en sådan ung mamma som du har gjort! Min mamma var 30 när jag föddes. Hur känns det? Rodnar


   
SvaraCitera