Aviseringar
Rensa alla

Jag är fet som en kossa mu


time
 time

Lounge
kanske en känslig fråga men tror du inte det har lite med dina/dina förra äs?

Hmm, nej, eftersom mitt mål inte är att bli pinnsmal och jag vill bli lite slankare utan att för den sakens skull behöva ge upp pizza. Min första tanke var också "hmm är det inte äsiga tankar detta" men åtminstone för stunden känns det mest bara som att jag vill ha mer tonade muskler och en hälsosammare, smidigare kropp. Vill absolut inte gå ner sjuka mängder, jag är inte särskilt fin när jag är pinnig. Ser bara kantig och ledsen ut då.


   
SvaraCitera
time
 time

Förtydligande: skulle jag vara på väg ner i en äs-spiral igen skulle jag ha mått illa av tanken på alla mina skräpmatsfavoriter. Nu är det mest att jag sitter i ett hörn med munnen full av mat och ba GÖR VAD NI VILL MEN NI TAR INTE PIZZAN IFRÅN MIG WÖÖÖ!!! 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

ja d är absolut sant

Fingerprints:

jag ska köra igång med min årliga vår-joggning nu, hehehehhe. Ska bli kul, är peppad!

åh herregud, joggning.. det är det värsta jag vet

timeisrunningout:

Hmm, nej, eftersom mitt mål inte är att bli pinnsmal och jag vill bli lite slankare utan att för den sakens skull behöva ge upp pizza. Min första tanke var också "hmm är det inte äsiga tankar detta" men åtminstone för stunden känns det mest bara som att jag vill ha mer tonade muskler och en hälsosammare, smidigare kropp. Vill absolut inte gå ner sjuka mängder, jag är inte särskilt fin när jag är pinnig. Ser bara kantig och ledsen ut då.

okej, vad skönt att du kan ha sådana mål nu och känna dig till lags med det! är väll ett tecken på friskhet

Filixpx:

Eller så börkar du med ett kaloriunderskott på 300 kcal varje dag och går ut och går istället.Tumme upp

hehe ah lol xD


   
SvaraCitera

dazed:

Det är hemskt att springa/jogga nu, så många andra jävllar som är ute. Januari och -23 C är däremot perfekt, känns mer hardcore och viking också när kylan, halkan och smärtan är total. 

Där jag bor är det rätt lugnt. Blir så lycklig av att springa i solen ! 


   
SvaraCitera

Fast... Du ÄR bäst. Jag lovar. Jättebäst.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

absentthinking:

Fast... Du ÄR bäst. Jag lovar. Jättebäst.

haha vem är duuuuuuuuuuuuu


   
SvaraCitera

Lounge:

haha vem är duuuuuuuuuuuuu

näst bäst? Tumme upp


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

absentthinking:

näst bäst? Tumme upp

tänkte tidigare umare osv


   
SvaraCitera

fuck off, fett e gött


   
SvaraCitera
höna

vågar inte väga mig, får ändå ba fet ångest över hur jag ser ut nu

Ska försöka fimpa helt samt festa mindre. Hoppas det kan göra så jag får tid och ork att träna... 


   
SvaraCitera