Aviseringar
Rensa alla

jag är från stan där negrer inte leker


Ämnesstartare

Isotop:

ok niggaz da

zäta finns inte i englands alfa bet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

nää nu är du ju bara trög ju storchen skriver ju klart o tydligt att ja knullade din mamma för att vara snäll trots att hon ser ut som skit. När jag knullar för skoj skull e d bara modeller. Trögis lol

De e lugnt, bro. Jag vet redan att varken min mamma eller någon annan tjej/kvinna aldrig någonsin skulle röra dig om dom så erbjöds alla pengarna i världen[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma var ihop med en neger en gång[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

min mamma var ihop med en neger en gång

Smileyn antyder att det skulle vara något negativt. Varför?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

De e lugnt, bro. Jag vet redan att varken min mamma eller någon annan tjej/kvinna aldrig någonsin skulle röra dig om dom så erbjöds alla pengarna i världen

inte ens världens sämsta hora skulle titta på dig för allt smör i småland haha äääägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

min mamma var ihop med en neger en gång

[sad] kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

inte ens världens sämsta hora skulle titta på dig för allt smör i småland haha äääägd

Oja, känner mig jätteägd efter att du tog det jag skrev och bara forumlerade om det lite[smile] Gj[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Smileyn antyder att det skulle vara något negativt. Varför?

han var skitjobbig. förstörde en av mina stolar. idioten fattade inte att han var för stor för den. typiskt negrer, så är det när man bara har stubbar att sitta på i sitt eget land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Oja, känner mig jätteägd efter att du tog det jag skrev och bara forumlerade om det lite Gj

perfekt det var meningen att du skulle känna dig ägd, bra att du erkänner det du kanske inte är helt jävla trög ändå. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

han var skitjobbig. förstörde en av mina stolar. idioten fattade inte att han var för stor för den. typiskt negrer, så är det när man bara har stubbar att sitta på i sitt eget land.

[confused]

Isotop:

perfekt det var meningen att du skulle känna dig ägd, bra att du erkänner det du kanske inte är helt jävla trög ändå.

Ok allvarligt talat. Har du verkligen inget annat på lager än din typiska WT-humor?[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nigganigganigganiggatheyhateuscuzourdicksisbigga'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

du tog det jag skrev och bara forumlerade om det

Storchen84:

din typiska WT-humor

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ok allvarligt talat. Har du verkligen inget annat på lager än din typiska WT-humor?

din humor är 3ggr mer WT än min din hora. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Precis, typiskt WT att göra det. Bra att du upptäckte[smile]

Isotop:

din hora

Ok, svaret på min fråga är uppenbarligen nej[sad]
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nytt försök:
"du använder mina ord"
"dina ord är wt"

lycka till.


   
SvaraCitera