Aviseringar
Rensa alla

jag är ful


Kakaoxo:

då är vi två [sad]

du är fin! [mad]


   
SvaraCitera

Caisa_15:

är den här tjejen spec snygg t.ex ? oavsett vad man tycker, vadblev det av henne ? världens mest kända artist just nu kanske. utseende är lååångt från allt.

jag fattar inte, hon är inte ful? nog för att hon spökar ut sig, men hon är väl inte FUL????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatsumi:

men hon är väl inte FUL????

varken ful lr snygg, me think.... var det jag ville säga lixom, många verkar tro att framgångberor på looken


   
SvaraCitera

Orka bry sig. Själv är jag ful hela tiden, speciellt på bild.


   
SvaraCitera

hur ska jag veta[confused]


   
SvaraCitera

Caisa_15:

är den här tjejen spec snygg t.ex ? oavsett vad man tycker, vadblev det av henne ? världens mest kända artist just nu kanske. utseende är lååångt från allt.

Du kan ju knappast på allvar mena att hon blev känd för sin talang. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du kan ju knappast på allvar mena att hon blev känd för sin talang.

jo, gillar inte hennes låtar spec, men hon är grymt bra på det hon gör (show-artist). om du läst lite omhenne (?) så är hon supermusikalisk t.ex, inte som typ britney spears som bara kan stöna o dansa runt lite grand


   
SvaraCitera

Caisa_15:

jo, gillar inte hennes låtar spec, men hon är grymt bra på det hon gör (show-artist). om du läst lite omhenne (?) så är hon supermusikalisk t.ex, inte som typ britney spears som bara kan stöna o dansa runt lite grand

Har du hört hennes tidigare låtar? Hon har talang - JA. Men hade det inte också varit för att hon är efter utseendet vad alla 14-åriga tjejer vill vara, hade hon aldrig slagit genom med denna stilen.


   
SvaraCitera

inre skönhet är det som gäller [love]


   
SvaraCitera
Kitten

soanonym:

Tror jag precis insett att jag antagligen är för ful för att leva.

Vad ledsen man blir när man läser sådant här ... [sad] Klart du inte är för ful för att leva! Ingen är det. Och oavsett om du såg ut som ett träsktroll (vilket jag verkligen inte tror) är det inte som att utseendet avgör människovärdet ändå.

Men det kommer gå över. Du kommer inte känna såhär om några år, om du kämpar för att bli av med de här tankarna. Jag har också tänkt i sådana banor, jag tror många har det. Jag brukade vara helt fixerad av min näsa. Hatade den verkligen. Valde frisyr efter vad som dolde den mest (för vissa vinklar ville jag bara inte visa upp för omvärlden) och försökte till och med trycka ner den vilket istället gjorde att den svullnade upp. Jag sa till mig själv varje dag att jag skulle operera den när jag fyllt 18 och grät om nätterna. Usch, nu känner jag mig fånig när jag erkänner det, men så var det. Efter ett tag insåg jag dock att det inte är värt att tänka så. Jag fick stöd av mina vänner också, och nu idag vet jag att det inte alls är något fel på min näsa och inte heller på någon annan av mina kroppsdelar. Jag hoppas du också når dit någon dag.

Om du vill prata någon gång, säg bara till. Skicka ett meddelande! Jag lyssnar. [love]


   
SvaraCitera

Join the club osv


   
SvaraCitera

knuttetiin:

hur ska jag veta[confused]


   
SvaraCitera

soanonym:

antagligen är för ful för att leva.

[rolleyes]
Ta det lugnt va, förmodligen är det bara din självbild som är helt skruvad.
Utseendet är viktigt, javisst, men det är inte allt.


   
SvaraCitera

Är inte så dyrt med en ica-påse[smile]


   
SvaraCitera

Som andra har sagt: Pics eller STFU.


   
SvaraCitera