Aviseringar
Rensa alla

jag är ful


Ämnesstartare

FÖRBANNADE JÄÄÄÄVLA skit skrev nyss världens INLÄGG utan att det publicerades. kul!!! så får ta de i korta drag igeeeeen[mad]

Jag tycker själv inte om mig, tycker jag är ful. VERKLIGEN en icke snygg person. Andra, exemeplvis kompisars kompisar (tjejer) säger att jag är fin och typ alla blir verkligen chockerade när de får reda på att jag tycker jag är ful och att jag verkligen mår dåligt över mitt utseende. När de får höra det säger de sådant som "skojar hon, hon är ju jättesöt", "jättefin tjej", "snygg" och annat.

MEN om jag nu vore det så skulle jag väl få killar, jag menar om jag nu är FIN? Jag har aldrig haft kille, inte ens ett ragg. Ingen interessrar sig för mig, ingen kollar åt mitt håll. Man skulle kunna tro att jag är osynlig, för folk ser förbi mig, eller genom mig. I ett rum med massa snygga killar(eller killar överhuvudtaget) är det aldrig någon som ens ger mig en endaste blick. Jag har aldrig blivit uppraggad eller något, inte ens på fester är det någon som lägger märke till mig.

Jag har ingen ful stil eller något, utan ganska vanlig och rätt fin.. så det är inte för klädstilen jag alltid blir dissad.

Min fråga är om jag nu är så fin som andra säger.. Varför lägger ingen märke till mig, varför raggar ingen på mig, eller kollar åt mitt håll?

Jag ser det överallt, hela tiden, med alla andra hur de blir uppraggade, hur folk tycker de är så jääävla fina, vackra söta och sen får de killar, en efter en efter en.

SJÄLV så kommer jag aldrig få någon, utan dö ensam antar jag. Eftersom jag är ful. Liksom alla komplimanger jag fått har alla varit från tjejer och jag antar att folk säger det för att vara snälla? vad annars. För om jag nu vore vacker eller fin eller söt skulle jag väll få uppmärksamhet? Jag vore väl inte luft för någon som jag är nu.
Känns ibland som att jag är osynlig eftersom folk ser rakt igenom mig.

Så det jag fått höra av andra som är komplimanger är bara rena lögner, för det tar jag de redan för. Vad annars? Övriga världen har ju visat mig vad jag är? Jag är en ful nolla, jag är ingenting och kommer aldrig bli något.

Det gör så ont i mig, för jag värderar utseende jättehögt och så är jag själv den som egentligen inte borde säga någonting alls.. tydligen.

haha och snälla, bespara mig, säg inte killar kommer med åldern eftersom jag är rätt gammal. 92a... och jaaa, det gör mig ännu mer patetisk.


   
Citera

I-landsproblem.


   
SvaraCitera

k då är vi två


   
SvaraCitera

Ofta ser man fel på sig själv som andra inte märker. Kan ju vara det


   
SvaraCitera

du är långt ifrån ensam om den känslan. men visst göds känslan av det när man inte får några komplimanger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I-landsproblem.

ja det är det? antar att du inte läste igenom, utseende är min värld typ, inte något jag direkt valt själv utan något som bara blivit.
du behöver inte va dryg för nu har jag inte ens tagit upp historierna om hur jag verkligen känner inför mitt utseende? Tro mig, det går inte att förklara i ord, eftersom jag varit och ÄR emellertid deprimerad för att jag ser missbildat ut enligt mig själv.

så lägg ner din jävla dryga kommentar och låt mig vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ofta ser man fel på sig själv som andra inte märker. Kan ju vara det

ja, det sägs att jag är lite sån men då skulle väl jag ändå få bekräftat att jag inte är ful? eller.


   
SvaraCitera

soanonym:

eftersom jag varit och ÄR emellertid deprimerad för att jag ser missbildat ut enligt mig själv.

Sök hjälp mot det och sluta gnälla då.


   
SvaraCitera

Jag tror snarare att det är att du är mer medel än ful.


   
SvaraCitera

soanonym:

så lägg ner din jävla dryga kommentar och låt mig vara

kan inte du posta en bild? om du inte vågar så kan du posta bilder på flera tjejer så ska skriva om vad vi tkr om alla.

tror icke att du är så 'ful' som du säger.


   
SvaraCitera

soanonym:

antar att folk säger det för att vara snälla?

Känner igen mig väldigt mycket i din text, det har dock blivit mycket bättre med åren. Det kan vara så att du själv inte märker uppmärksamheten du får, för att du är så upptagen av dig själv! Så var det för mig iaf. Idag kan jag blicka tillbaka och se den uppmärksamheten jag faktiskt fick. Dock har jag fortfarande svårt att förstå varför jag fick den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Jag tror snarare att det är att du är mer medel än ful.

hur är man om man är medel då 🙁


   
SvaraCitera

soanonym:

hur är man om man är medel då 🙁

Kissie är under medel, medan Kate Moss är över medel. Befinner du dig någonstans mittemellan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

kan inte du posta en bild? om du inte vågar så kan du posta bilder på flera tjejer så ska skriva om vad vi tkr om alla.

vågar tyvärr inte på mig själv. Dels för att jag inte har bilder och dels för att jag verkligen skulle må dåligt om jag nu la upp en på mig..
men kan inte du exemepelvis lägga upp bilder på folk som är "fula", "snygga" och "medel" så jag kan se om folk har liknade åsikter som jag om vad skönhet är :p

Bl0cket:

Känner igen mig väldigt mycket i din text

jag vet inte, alltså skulle nog kunna vara att jag är så upptagen av mig själv men ändå inte så förblindad så jag inte märker att någon kollar :S eller kan man ens vara sån?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Iooon:

Kissie är under medel, medan Kate Moss är över medel. Befinner du dig någonstans mittemellan?

haha jag har fått mitt utseende "värderat" av en och då var jag en 7a tydligen.. men ja vet inte om de är medel eller inte, det är för litet för jag vill vara en 10..


   
SvaraCitera

soanonym:

haha jag har fått mitt utseende "värderat" av en och då var jag en 7a tydligen.. men ja vet inte om de är medel eller inte, det är för litet för jag vill vara en 10..

Vad har du för ansiktsform och hur högt upp sitter dina ögon?


   
SvaraCitera