Aviseringar
Rensa alla

Jag är ful 🙁


Ämnesstartare

Jag är jätte ful, de säger alla förutom mina bästa kompisar, inga killar tycker om mig, jag har massor med finnar och fula tänder och en jätte stor degklump mitt i ansiktet, folk kommenterar ofta det och då blir jag jätte ledsen och jag har massor med leverfläckar oxå i ansiktet så folk kallar mig för typ prickikorv och sånt 🙁 jag har inga snygga kläder som de andra i skolan för mina föreldrar säger att vi inte har råd och jag har inget Mac book dator och därför är alla utom mina vänner super taskiga mot mig D: jag är med typ dom smarta tjejerna men jag är inte ens smart! Jag är totalt urblåst och jag är inte rolig heller och jag ska börja åttan och jag har aldrig ens kysst nån!!! :*(


   
Citera

gå in på en second hand affär och köp snygga kläder så bli du snygg


   
SvaraCitera

Vill inte förminska din upplevelse, men får upplevelsen att du snarare ser det så pga nedstämdhet och dålig självkänsla. Försök att tänka snälla tankar om dig själv och inte ställa så höga krav. Kram/ 19 år och okysst, men bra och fin ändå


   
SvaraCitera

Mmm, man måste ha macbook, annars förblir man oskuld!


   
SvaraCitera

pics or it did'nt happen Blink


   
SvaraCitera

Försök stärka din självkänsla genom att umgås med de vänner du har. Varför lägga energi på de som du skriver inte tycker om dig? Och att de som du skriver är taskiga mot dig för att du inte har en Macbook-dator, varför bry sig om de? Det säger mer om de än dig.


   
SvaraCitera

Du är vacker


   
SvaraCitera

Nu tar jag en stor risk för de finns de som inte håller med mig..

Macbook datorer är skit, okej nu har jag sagt det, haters gona hateSkål

Och tro inte på vad andra tycker om dig om det inte är positivt förstås Glad


   
SvaraCitera
kachin

Chocolatechipcookie: och en jätte stor degklump mitt i ansiktet

Galen gör lite kakor av den istället för att ha den där?


   
SvaraCitera

Jag har heller inte kysst någon men bara för det behöver man inte deppa ihop. Du finns säkert en självsäker och självständig tjej där inom dig, få ut henne. Kram på dig vännen, lycka till. 

Chocolatechipcookie:
Jag är jätte, jag har aldrig ens kysst nån!!! :*(


   
SvaraCitera
Yaren

Jag kysste en kille för första gången förra fredagen. Jg hade en alldeles för stor bandtröja, som inte var anpassat till mina få kvinnliga former. Inget smink, som vanligt

Jag hade långbyxor. Smutsigt hår. Var svettig, hade inte duschat den dagen. 

Var på festival. Han spelade gitarr, därför gick jag fram.

Han sa: du var ju söt ju!

Sen hångla vi lite grann 😉 <3

Jag tror att om du trivs med dig själv så blir det alltid bättre, det gör jag! Och jag har brister i mitt utseende. Och jag tvivlar på att du är ohyggligt ful, jag har aldrig sett en ungdom som är ohyggligt ful.

Din kyss kommer 🙂 och jag har aldrig känt mig uppvaktad av killar heller. Förrän på min första festival där alla var lite fulla och gillade samma musik som jag.

Om du är utåtriktad och säker i dig själv blir du attraktiv. Förstår du? Lycka till, jag lovar att du är het! Bara din osäkerhet som döljer det 🙂


   
SvaraCitera
Yaren

Och jag har inte heller en MacBook och inga snygga kläder! 


   
SvaraCitera
Exner

Umgås med sådan som du tycker är sämre än dig, så kommer självförtroendet att höjas.


   
SvaraCitera

Det finns ingen som är helt perfekt till utseendet, Och att du är så ful tvivlar jag på. Sen ska du veta att det finns många i samma ålder som också är oKyssta, det är inget man behöver stressa fram. 

Förresten är utseende något som kommer att ändras när du blir äldre. dina finnar går att ta bort med hjälp av olika medel. Och du kan alltid testa att köpa lite snyggare kläder kanske även klippa håret. Det är onödigt att deppa ihop i onödan!


   
SvaraCitera