Aviseringar
Rensa alla

Jag är ful som stryk


Inside
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Tror dig ej och operationer är för losers

jag är en loser.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

elverpigen:

tror bup är lämpligt ställe för dig ifall du undrar över undre åldersgränser frö plastikoperationer

bup= barn och ungdomspsykiatrin. man ringer dit om man mår dåligt, inte om man vill göra plastikoperationer.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

ajyprah:

De kanske tittar på dig för att de finner dig intressant.

intressant på negativt sätt. jag vet ändå att jag är ful [smile]


   
SvaraCitera

är du säker på att du är ful och inte bara alldaglig?


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

mopsen:

men om du är ung finns det risk för att du växer ut den betrodda fulheten.

jag blir fulare ju äldre jag blir så jag har tappat hoppet.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Secure:

Operationer är för sånna människor som vill se yngre ut, och som inte vågar att visa upp sig själva. MESAR med andra ord.

jag vågar inte visa upp mig själv


   
SvaraCitera

Inside:

jag är en loser.

Nej, loser är sådana som opererar sig trots att de redan ser bra ut eller gör det i någon form av självbildspanik.
jag är ful som stryk men har aldrig haft planer på att operera mig, nöj er som ni är skapta för det gynnar diversiteten i mänskligheten

+ bild tack


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Tornapart:

Om du är så ung att du frågar efter åldersgräns har du troligtvis inte ekonomin till att genomgå såna operationer. Det kostar skjortan!

jag tror jag har råd med 1 operation iaf.


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

jag är ful som stryk men har aldrig haft planer på att operera mig, nöj er som ni är skapta för det gynnar diversiteten i mänskligheten

men du är kille, det är annorlunda.
Jag gör det här för att va lycklig. Om jag inte gör det kommer jag nog bli psykiskt sjuk, på riktigt.


   
SvaraCitera

Inside:

men du är kille, det är annorlunda.

Hur är det annorlunda?

Inside:

Jag gör det här för att va lycklig. Om jag inte gör det kommer jag nog bli psykiskt sjuk, på riktigt.

Du tror inte att det där resonemanget kan vara mer giltigt baklänges? Att det är någon psykisk fnurra som får dig att vilja operera dig?


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

+ bild tack

om jag säger att jag är så ful att jag inte vill vistas bland folk, varför skulle jag lägga upp en bild på mig?


   
SvaraCitera

Inside:

om jag säger att jag är så ful att jag inte vill vistas bland folk, varför skulle jag lägga upp en bild på mig?

att bli värderad av andra är kanske lite bättre än att ha en inskränkt enformig åsikt själv


   
SvaraCitera
Inside
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Hur är det annorlunda?

killar bryr sig inte om utseendet lika mycket som tjejer gör. och ni har lättare att få en tjej.

Jungman Jansson:

Du tror inte att det där resonemanget kan vara mer giltigt baklänges? Att det är någon psykisk fnurra som får dig att vilja operera dig?

jag vill operera mig punkt slut. jag har haft dåligt självförtroende för en viss sak på mitt utseende i sen jag var 9 år så du förstår väl hur jobbigt det är? plus att alla ska kommentera det.


   
SvaraCitera

Är också ful som stryk ibland och folk glor på mig med.
Känn dig inte ensam och fundera helst inte på några dyra & onödiga operationer. Ingen har bestämt sitt ursprungliga utseende, bara lev med det och trösta dig själv med att allt kommer vara glömt inom en snar framtid =)


   
SvaraCitera

Inside:

ag önskar att jag kunde tro på sånt, men nej. jag tror inte på sånt

känner du dig snygg är du det. du måste lära dig gilla dig själv.


   
SvaraCitera