Aviseringar
Rensa alla

Jag är hemlös den 17 januari, förslag?


Ämnesstartare

Söt


   
Citera
Ämnesstartare

Bor du int hos dina föräldrar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Bor du int hos dina föräldrar?

Inte den 17 januari. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hinner hitta bostad på 2 timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Du hinner hitta bostad på 2 timmar

Hehe nice! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte man kunde göra något då ... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu hänger jag inte med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gåre inge bra m. lss? du kan ju testa fler kommuner som du tycker verkar soft att bo i. och också utanför storstockholms kommun, om du inte redan sökt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
gåre inge bra m. lss? du kan ju testa fler kommuner som du tycker verkar soft att bo i. och också utanför storstockholms kommun, om du inte redan sökt där.

Jag ska kanske åka till Stockholm runt då, bra! Det hade jag inte tänkt på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller varför säger jag "kanske" ? Det är så, men vet inget datum ännu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför just det datumet? Behöver du sedan stöd genom LSS så skulle du väl ha ansökt tidigare? 🙁 har du ansökt nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Varför just det datumet? Behöver du sedan stöd genom LSS så skulle du väl ha ansökt tidigare? 🙁 har du ansökt nu?

Jag har ansökt. Tog tid, för skulle skicka dokument, sedan så skulle dom skicka dokument, sedan så skulle jag skicka ansökan typ. Och nu har min handläggare bytt tjänst (fick brev om det :P). Så vet inte när den andra handläggaren hör av sig, men det lär hen göra antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umträff! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Jag har ansökt. Tog tid, för skulle skicka dokument, sedan så skulle dom skicka dokument, sedan så skulle jag skicka ansökan typ. Och nu har min handläggare bytt tjänst (fick brev om det :P). Så vet inte när den andra handläggaren hör av sig, men det lär hen göra antar jag.

Hör av dig till dem och fråga vad din nya handläggare heter och be hn sen kontakta dig.


   
SvaraCitera