Forumet - Jag är inte 100% säker...

Jag är inte 100% säker...

3152 0 58
Nej, jag vet inte riktigt, jag har redan satt en fjärdedel på att jag är bisexuell, men jag vet inte riktigt. Har aldrig fantiserat om att ta på tjejer mm, men jag kan lugnt börja pussa/hångla med tjejer, men blir inte särskilt tänd. Kanske för att jag inte hittat den jag är intresserad av? Har i stort sett inte hittills hittat någon söt tjej jag riktigt tänder på, men det är mysigt att pussa och hångla med dom, särskilt som jag gjort med en av mina bästa kompisar som är bisexuell. Är jag bara nyfiken, vill bli bisexuell eller vet jag inte säkert?[cute]
Det är mycket möjligt att du är bisexuell, fast du inte hittat den riktigt rätta än. Bara för att man är en heterosexuell tjej betyder det ju inte att man tänder på alla killar, samma sak om man är bisexuell; det finns vissa personer som är rätt, helt enkelt[bigcheers]

Jag vet att man gärna snabbt vill ha ett namn på vad man känner, tillhöra en grupp etc, men jag tycker nog du får ta det lite lugnt; känn efter, spana lite på både tjejer och killar, se vad som händer! Det tar ofta ett tag tills man är helt säker[cute][love]

Spana också in:

NeoSeymour:

Det är mycket möjligt att du är bisexuell, fast du inte hittat den riktigt rätta än. Bara för att man är en heterosexuell tjej betyder det ju inte att man tänder på alla killar, samma sak om man är bisexuell; det finns vissa personer som är rätt, helt enkelt

Tack för svar[bigcheers]
Men det ligger väl också lite i släkten, för en i min familj är lite osäker, men tror att hon är bi. Jag ska ta en liten närmare titt och se vad som händer. Tack![cute]
detberorpå:

Varför?
Vad fan är man om man tänder på bröst men inte fitta? (om mane en tjej som tänder på killar)
Är man halvt bisexuell? Då är man ju fortfarande mer/mindre gay.

Då är man väl queer antar jag, om man nu måste ha något namn på det. [cute] Dock finns det tjejer som inte alls tänder på bröst, fitta eller andra kvinnliga kroppsdelar över huvud taget, på samma sätt som att det finns killar som inte alls tänder på andra killar. Dessa människor är då inte det minsta gay. [cheers]
NeoSeymour:

queer

Vae det?

NeoSeymour:

Dock finns det tjejer som inte alls tänder på bröst, fitta eller andra kvinnliga kroppsdelar över huvud taget, på samma sätt som att det finns killar som inte alls tänder på andra killar. Dessa människor är då inte det minsta gay.

dome 0% gay
-.-