Aviseringar
Rensa alla

Jag.är.inte.glad


Ämnesstartare

fyfan, nu är jag inte glad.
Om ni nu känner mig sedan innan, så hänger ni nog med lite. I alla fall .. min mamma blev vräkt förra året från hennes lägenhet eftersom att hon har enorma skulder till han som äger lägenheten. Så nu tar det minst 2 timmar till henne, kommunalt. Hon fick en ny lägenhet osvosvosv .. men alla hennes möbler och sådant är kvar i den gamla (fortfarande). Sedan lovade (sos?) en annan lägenhet, med inte samma dyra (hyra?) som den förra.. som sagt!! Sedan för en månad sedan hörde de av sig till min mammas korkade pojkvän, och berättade hur läget var. Att det inte gick .. då berättar han en månad senare för min mamma att det inte kommer bli av osv .. och DÄR FÖRSTÖRDES MIN JUL 🙂 min bror grät i telefon när mamma berättade eftersom att han inte står ut med min pappa.

hoehoehoe glader noot ..

och ja, jag har varit osams med min mamma. Hon tar inget ansvar, struntar i mig och min bror oftast .. är arbetslös .. bajs 🙁 har inte träffat henne på 2 månader. Thats nice ..[tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vilket hårt liv du lever alltså, inte som min sagovärld precis [rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

vilket hårt liv du lever alltså, inte som min sagovärld precis [rolleyes][crazy]

äschhhh överlever!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet precis hur det k'nns. Ig[r fanns det inget br;d hemma :S S[ ja kunde inte 'ta frukost. !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, vid såna tillfällen blir man tvungen att växa upp snabbare än andra och själv ta ansvaret. Det är inte en tjänst du gör din mamma, utan dig själv och din bror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vet precis hur det k'nns. Ig[r fanns det inget br;d hemma :S S[ ja kunde inte 'ta frukost. !

Okej, synd 🙁 dock låter det inte som samma situation

serenity:

Japp, vid såna tillfällen blir man tvungen att växa upp snabbare än andra och själv ta ansvaret. Det är inte en tjänst du gör din mamma, utan dig själv och din bror.

Jag har blivit trött på henne. Hon har andra problem också som hon inte tar tag i, blir så less!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

äschhhh överlever!

jo det tror jag säkert, plus att du säkert kommer att utvecklas till en väldigt stark person, om du inte redan är det.


   
SvaraCitera

Gå med i postkods lotteriet!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

jo det tror jag säkert, plus att du säkert kommer att utvecklas till en väldigt stark person, om du inte redan är det.

Min mamma har psykiska problem vilket har gjort att jag har fått obehagliga minnen från när jag var mindre. Det är ingen stor grej egentligen men det känns, så lärdom har jag fått och att leva med hur hon är ibland!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gå med i postkods lotteriet!!!!

och betala pengar varje månad? Nätack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Jag har blivit trött på henne. Hon har andra problem också som hon inte tar tag i, blir så less!

Ja, men vad ska du göra åt det? Du har obviously redan sagt åt henne att du inte gillar det. Satsa på att klara dig själv, det är hon som kommer ångra sig.


   
SvaraCitera

guardian_angel:

och betala pengar varje månad? Nätack

Men du kan vinna 100 000 varje vecka!!!! Fattar inte varför människor är med i den skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Min mamma har psykiska problem vilket har gjort att jag har fått obehagliga minnen från när jag var mindre. Det är ingen stor grej egentligen men det känns, så lärdom har jag fått och att leva med hur hon är ibland!

Det är det jag menar, du har fått utstå många prövningar verkar det som och tagit lärdom av dem, vilket gör att i framtiden så blir du inte lika rädd för nya prövningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

serenity:

Ja, men vad ska du göra åt det? Du har obviously redan sagt åt henne att du inte gillar det. Satsa på att klara dig själv, det är hon som kommer ångra sig.

Japp det har jag redan gjort. MÅNGA GÅNGER. Såklart att jag gör, men har min pappa så det är lugnt.

Macktorsken:

Men du kan vinna 100 000 varje vecka!!!! Fattar inte varför människor är med i den skiten.

Är du medlem?

SorryBartDude:

Det är det jag menar, du har fått utstå många prövningar verkar det som och tagit lärdom av dem, vilket gör att i framtiden så blir du inte lika rädd för nya prövningar.

Jadu, kanske .. eller kanske inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Jadu, kanske .. eller kanske inte [smile]

ok vad vet jag, har aldrig haft det svårt dock så jag börjar typ lipa så fort nån liten unge blänger argt mot mig [rolleyes][cry]


   
SvaraCitera