Aviseringar
Rensa alla

jag är inte glad


Ämnesstartare

igår var sjunde helgen i rad som jag var ute på krogen och skulle göra min grej.................................................jag misslyckades

min fråga är; vart finns alla åttapoängare och uppåt som är lätta att fälla, förut körde jag ju bara tjockisar eftersom de släppte till men jag är snygg, jag är rik och har en lovande framtid, så jag vill ha åttor nior och tior numera, kan inte hålla på med sämre hela tiden, vad är det som krävs??

trodde det var en självklarhet att man skulle få till det när man drar ut, på film är det ju så :S

har jag blivit gammal och tappat stinget kanske? är ju trots allt mest 18-åringar som får till det, minns ju själv när jag var 18 och fick till det jämt och ständigt men nu......näe

jag blir en dålig förebild för alla yngre douchebags såhär!


   
Citera
Ämnesstartare

hörde av mig till mina back up bitches också men ingen ville veta av mig


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera
zIGGE

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..................... och du skulle vara min wingman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar dig bättre som gråtrunkare [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

..................... och du skulle vara min wingman

du dök aldrig upp, säkert därför[mad]

Dan_the_ironman:

Jag gillar dig bättre som gråtrunkare [love]

men varför ska mitt öde bli såhär?! alla verkar ju få till det nuförtiden men inte jag trots allt hårt jobb och trots att jag spelar alla kort rätt och har alla kvaliteter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

du dök aldrig upp, säkert därför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

fälla

men gu

Du är antagligen frånstötande. Lämna flickorna i fred och internetdejta likt alla andra som inte får ligga på krogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påminner

mig

om

dessa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

alla verkar ju få till det nuförtiden men inte jag trots allt hårt jobb och trots att jag spelar alla kort rätt och har alla kvaliteter

Du kanske bara har läst i bäcker/forum om hur man ska föra sig vilket resulterar i att du raggar likt en maskin och är i det stora hela en tråkig charmör.


   
SvaraCitera

Skaffa dig en attitydförändring. Sluta se kvinnor som erövringar och se dem som människor istället. Kvinnor vill också ligga, men de vill inte ligga med män som kommer behandla dem som skräp direkt efter sprutet.


   
SvaraCitera

Du är väl helt enkelt bara inte snygg nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får väl försöka vara lite trevlig o rolig och inte hetsa hela tiden och sen ge upp alla förväntningar så blir det bra.


   
SvaraCitera