Aviseringar
Rensa alla

Jag är inte homosexuell


mynona

atheos:

Briljant av dig att se vad för antagande jag måste gjort hehe ....

voila. tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Det kan alltid ge en puff till det utseendemässiga självförtroendet om man har behov av bekräftelse och vara trevligt rent allmänt  om man har en dålig dag etc.

Ja, egentligen du har rätt det spelar ju ingen roll. Det är uppenbart att jag är snygg. Men det är såklart trevligt att personer man är sexuellt attraherad av är det tillbaka? 🙂 

mynona: Det är nog olika varför man vill vara snygg - vissa är det ju för övrigt av naturen.

Ja, som jag exempelvis. Det som ger mig dåligt samvete ibland, personer som jag inte tycker är så snygga. Speciellt om de själva tycker det också. Ska man strunta i dom då bara? Kanske är bäst, jag menar världen lär klarar sig utmärkt utan mig, så då bör ju den här personen också göra det? Det är ju inte heller så att allt handlar om man är snygg eller inte.
Sedan så kan snygga personer vara ganska jobbiga och dryga också. Men det har säkert inte att göra med om de är snygga eller ej, hoppas inte det iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: utseendemässiga självförtroendet

Ja, det är ju såklart inte samma sak som annan typ av självförtroende. 


   
SvaraCitera
mynona

atheos: Men det är såklart trevligt att personer man är sexuellt attraherad av är det tillbaka? 🙂

det har jag inte förnekat 

atheos: Ja, det är ju såklart inte samma sak som annan typ av självförtroende.

nej, jag tycker inte det i alla fall. men vi är ju alla individer. vissa grundar säkert hela sitt självförtroende i sitt utseende. jag gör inte det

atheos: Ja, som jag exempelvis. Det som ger mig dåligt samvete ibland, personer som jag inte tycker är så snygga. Speciellt om de själva tycker det också. Ska man strunta i dom då bara? Kanske är bäst, jag menar världen lär klarar sig utmärkt utan mig, så då bör ju den här personen också göra det? Det är ju inte heller så att allt handlar om man är snygg eller inte.
Sedan så kan snygga personer vara ganska jobbiga och dryga också. Men det har säkert inte att göra med om de är snygga eller ej, hoppas inte det iaf.

fattar tyvärr inte ett dyft av ovanstående. men råder dig i vilket fall att inte bry dig så mycket om utseende oavsettFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: nej, jag tycker inte det i alla fall. men vi är ju alla individer. vissa grundar säkert hela sitt självförtroende i sitt utseende. jag gör inte det

Tycker synd om dom som gör det. Vi är olika möjligen, inte individer. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: fattar tyvärr inte ett dyft av ovanstående. men råder dig i vilket fall att inte bry dig så mycket om utseende oavsett

Varför inte då? Vad ska man bry sig om enligt dig?


   
SvaraCitera
mynona

atheos:

Varför inte då? Vad ska man bry sig om enligt dig?

utseendet är bara viktigt i sexuella sammanhang. annars är det viktigare hur någon är som person. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

utseendet är bara viktigt i sexuella sammanhang. annars är det viktigare hur någon är som person. 

Nej, utseendet är helt jävla oviktigt i sexuella sammanhang? Det viktiga är att man är sexuellt attraherad? Det är bara annars det är viktigt? SJälvklart vill man inte vara vän med snygga idioter dom kan dö. Men inte det jag menade. 


   
SvaraCitera
mynona

atheos: Nej, utseendet är helt jävla oviktigt i sexuella sammanhang? Det viktiga är att man är sexuellt attraherad?

Ja, det är ju vanligt att folk tänder på snygghet, så det kombineras ju ofta. men okok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

atheos:

Ja, du menar tills man slutar tänka och man är nakna tillsammans? 🙂

nej du kollar på personen och den gör dig kåt när ni är nära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du känner dig dragen


   
SvaraCitera

Man kan ju vara bisexuell.
Om du kan få känslor, känna dig attraherad osv så antar jag väl att du är bisexuell. Eller så skiter du i det och bara kör på det som känns bäst, oavsett om du ligger med killar eller tjejer. 


   
SvaraCitera