Forumet - Jag är kär

Jag är kär

329 0 23
Hej! för ca 2 veckor sen fick jag kontakt med en tjej som går på min skola och jag har blivit kär i henne, och nu undrar jag hur kan jag ta reda på att hon gillar mig? ni ska få lite att gå efter, för när jag var hemma hos henne ( jag´, hon och två till kompisar) då satt vi på sängen jag och hon ( dom andra två satt på golvet) och helt plötsligt när vi sitter och pratar alla fyra så lägger hon huvudet på min axel några korta sekunder. och en gång när jag hon och en till kompis stod i skolan och pratade så tittade hon lite på mig och svängde lite lätt fram och tilbaka med kroppen och sen tittade hon ner i marken, sen tittade hon på mig igen och gav mig en kram. tacksam för seriösa svar, MVH Markus

Spana också in:

Säg att du tycker att hon är gullig/söt.. sedan efter ett tag då ni umgåtts ... fråga ifall hon vill gå på bio bara du och hon ett typiskt intim grej folk dejtar på i dagsläget.

Och om du säger bara du och hon... då förstår hon att du vill ha något mera kanske och ifall hon säger ja då är det bara att köra:) Och då har du nog blivit lite mer bekräftad...

Ifall hon frågar ifall med vänner då säger du "shaa vad vill du?, för mig spelar det ingen roll" :)

GOGOGO! :D