Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär


Ämnesstartare

Hej! för ca 2 veckor sen fick jag kontakt med en tjej som går på min skola och jag har blivit kär i henne, och nu undrar jag hur kan jag ta reda på att hon gillar mig? ni ska få lite att gå efter, för när jag var hemma hos henne ( jag´, hon och två till kompisar) då satt vi på sängen jag och hon ( dom andra två satt på golvet) och helt plötsligt när vi sitter och pratar alla fyra så lägger hon huvudet på min axel några korta sekunder. och en gång när jag hon och en till kompis stod i skolan och pratade så tittade hon lite på mig och svängde lite lätt fram och tilbaka med kroppen och sen tittade hon ner i marken, sen tittade hon på mig igen och gav mig en kram. tacksam för seriösa svar, MVH Markus


   
Citera

Kronos96:

ittade hon lite på mig och svängde lite lätt fram och tilbaka med kroppen och sen tittade hon ner i marken

[crazy]

men öh, om du frågar henne får du nog ett svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men öh, om du frågar henne får du nog ett svar

men jag vill ju inte fråga, jag tänker inte fråga fören jag är säker på att hon gillar mig[no-no]


   
SvaraCitera

Kronos96:

jag tänker inte fråga fören jag är säker på att hon gillar mig

när du är säker behöver du ju inte fråga :s


   
SvaraCitera

Sicket skämt


   
SvaraCitera

Kronos96:

jag hon och en till kompis stod i skolan och pratade så tittade hon lite på mig och svängde lite lätt fram och tilbaka med kroppen och sen tittade hon ner i marken

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Sicket skämt

varför?


   
SvaraCitera

Kolla om ögonen blinkar grönt när hon kollar på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Kolla om ögonen blinkar grönt när hon kollar på dig.

seriösa svar sa jag...


   
SvaraCitera

Kronos96:

sa

*skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronos96:

men jag vill ju inte fråga, jag tänker inte fråga fören jag är säker på att hon gillar mig

och om hon tänker likadant då? Äh, fråga bara om hon vill träffas och se en film eller något, du behöver inte precis fråga om hon vill gifta sig med dig. [crazy]


   
SvaraCitera

aren't we all.


   
SvaraCitera

Kronos96:

seriösa svar sa jag...

Du sa ju dock att du va tacksam för seriösa svar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga om hon vill göra något! chatta på facebook & smsa. du känner nog på dig om det är något emellan er.


   
SvaraCitera

Visa intresse. Ta initiativ. Träffa henne utanför skolan.


   
SvaraCitera