Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i en 50 åring...


nmaN
 nmaN
Ämnesstartare

Jag själv är 15 år. Jag kanske inte kan säga att jag är direkt kär men attraherad och intresserad av honom. Är inte helt säker på åldern men någonstans mellan 45-50. Han ser på mig som ingen annan gör och får mig att känna mig lycklig. Vad ska jag göra? Är han bara ute efter att ligga?


   
Citera

Hej S3ON


   
SvaraCitera

Vad är det som får dig att tro att han är intresserad av dig? Låter lite kinky att en 50-åring blir sexuellt attraherad av en 15-åring... är min spontana tanke. 

No bad vibes för övrigt. Blink


   
SvaraCitera

Jag är 18 och en 15-åring kändes för ung för mig. Alla som är över 20 och intresserade i en 15-åring måste vara sjuka i huvudet Tardig


   
SvaraCitera

Jag säger bara KÖR HÅRT TJEJEN! 
Alltså, det har varit så i alla tider att dessa typer av attraktioner uppstår och även om det sett ur samhällets moraliska perspektiv är strängt förbjudet så att i början av sitt vuxenliv ha en betydligt äldre och mer erfaren partner än någon som har fullt upp med egna tonårsproblem måste vara fördelaktigt på många sätt? 
Tråkigt bara att så fort man börjar prata med någon i tonåren skriker alla pedofil, vilket är sjukt fel att säga. 


   
SvaraCitera

Nej han vill inte bara ligga, han vill gifta sig med dig, gå på revyföreställning, ta med dig hem och introducera dig för sin släkt. Han vill äta parmiddag med dig, sin arbetskollega Stefan och Stefans fru Magdalena.


   
SvaraCitera