Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i en hetero tjej


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

var allvarlig 🙁 säg att hon är tråkig annars, funkar garanterat, lovar.

Jag var också allvarlig [tard]


   
SvaraCitera

Som många redan pekat ut så är du långtifrån ensam. Jag själv sitter i en liknande position. Jag är kär i en tjej i min klass men i mitt fall och i min åsikt är jag inte olyckligt förälskad i henne för jag kan bara inte. Kan bara inte för varför skulle jag vara olycklig för det? Jag kan inte vara olycklig i någon som i hemlighet får mig att le.[smile]

Jag har bara "vetat om" att jag homosexuell i mindre än ett år och det var när jag accepterade att jag gillade den här tjejen som jag blev säker på att jag var homosexuell. Innan henne så var det bara funderingar och förvirringar men nu vet jag. Nu vet jag vem jag är och vem jag skulle vilja vara.[bigcheers]

Man är långtifrån ensam med att gå igenom saker liknande sådant här men jag förstår mycket väl känslan av ensamhet. Jag varken känner någon som är homo- eller bisexuell och jag har inte heller någon nära nog vän som jag litar på tillräcklig för att prata om det här och ofta känner man sig väldigt ensam.[cry]


   
SvaraCitera

Hej! Det har hänt mig själv 2 gånger, så du är INTE ensam.

Hon var med i samma politiska parti och superintelligent, världens sötaste leende och finaste kropp och färgglad orginell stil. När vi gick ut i den breda nedförsbacken på vårgatan i vår vackra gamla 1600-tals stad, som låg helt folktom i eftermiddagsljus och hon hade på sig en illrött lysande liten kappa, på sin korta, supersmala kropp och stora svarta kängor på och det framhävde hennes naturligt blonda och mjuka hår. Hon log stort för sig själv och sögs med av vinden och började dansa ned för den branta gatan i den stormiga medvinden och jag dansade med henne i vinden. Så sa hon att efter på fb hon var glad att jag hade kommit med på mötet. För att vara snäll, jag tog det inte jättepersonligt.
Man kan inte hjälpa det liksom.[smile] Det var jobbigt ett tag, speciellt som jag egentligen bara ville vara vänner eftersom att hon var hetero men att jag tror att hon märkte att jag var kär i henne. [n]

Vid ett annat tillfälle var jag ännu yngre och det var nog mer förvirring över en ny vänskap som egentligen nog var kärlek.


   
SvaraCitera

ceka92:

Hon var med i samma politiska parti

Låt mig gissa, FI?

L
O
L


   
SvaraCitera

Semi:

L
O
L

Haha. Yeah right.


   
SvaraCitera

Nu slutade det vara roligt trollande från min sida och blev istället obekvämt, varför gjorde du såhär mot mig? [sad]


   
SvaraCitera

Semi:

Nu slutade det vara roligt trollande från min sida och blev istället obekvämt, varför gjorde du såhär mot mig?

Naw troll. [sad]
Mitt parti är emot kommunism och lol-frågor.[ops]


   
SvaraCitera