Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i en medlem här hjälp!


Ämnesstartare

jag har blivit väldigt kär i en medlem här eller som ni säger umare. Jag undrar hur jag ska ta kontakt med den personen för det är ju lite konstigt att bara skicka pm till den fast man aldrig har pratat innan i forumet. då kommer personen tro att jag bara är nån äcklig snuskis som vill knulla och inget annat. men jag är kär och vill mer än bara knulla med den personen. 

så hur ska man ta kontakt då?


   
Citera
Ämnesstartare

skapa en användare som inte bara startar knulltrådar och försök ta kontakt med personen i fråga... sen om typ 3 år när ni är lyckliga sambos kan du erkänna användaren KUK som ditt troll 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte få dig att må dåligt men jag känner tyvärr inte samma för dig. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mig? Com hefe bäbfy änd wiffff eill fuoo Hjärta


   
SvaraCitera

xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sry inte intresserad o nej du är inte bög d e ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
skapa en användare som inte bara startar knulltrådar och försök ta kontakt med personen i fråga... sen om typ 3 år när ni är lyckliga sambos kan du erkänna användaren KUK som ditt troll 🙂

shots fired


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:
jag har blivit väldigt kär i en medlem här eller som ni säger umare. Jag undrar hur jag ska ta kontakt med den personen för det är ju lite konstigt att bara skicka pm till den fast man aldrig har pratat innan i forumet. då kommer personen tro att jag bara är nån äcklig snuskis som vill knulla och inget annat. men jag är kär och vill mer än bara knulla med den personen. 

så hur ska man ta kontakt då?

vem är det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
skapa en användare som inte bara startar knulltrådar och försök ta kontakt med personen i fråga... sen om typ 3 år när ni är lyckliga sambos kan du erkänna användaren KUK som ditt troll 🙂

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

vem är det då?

Det vill jag inte svara på men det är inte du i alla fall om du trodde xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:
sry inte intresserad o nej du är inte bög d e ok

man behöver väl inte va bög för man är homo men jag är hetero så då gillar jag tjejer bara xD


   
SvaraCitera
Cobrak

subhuman girl:
skapa en användare som inte bara startar knulltrådar och försök ta kontakt med personen i fråga... sen om typ 3 år när ni är lyckliga sambos kan du erkänna användaren KUK som ditt troll 🙂

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte vad som är dåligt med knulltrådar man ska va sig sj och jag gillar att knulla xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

man behöver väl inte va bög för man är homo men jag är hetero så då gillar jag tjejer bara xD

å herregud........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

man behöver väl inte va bög för man är homo men jag är hetero så då gillar jag tjejer bara xD

Så söt


   
SvaraCitera