Aviseringar
Rensa alla

Jag är kär i min kusin


Ämnesstartare

Det började att jag följde med min farfar och min pappa för att träffa släkter. Vi åkte runt till vi kom till huset så fort jag såg henne blev jag kåt (pinsamt) visste inte om hon såg det men ändå

Sen fick vi åka tillbaka hem . Nästa dag var det min födelsedagskalas då kom hon  det hände igen jag lekte med henne. Tog selfies pratade och kelade. Senare skulle hon åka hem jag hade henne i mina tankar hennes kropp,lukt och hår hon var den rätta kännde jag. Så vad ska jag göra? Vi är lika gamla. Hon är den snällaste i världen


   
Citera

incest e inte ok Icke!


   
SvaraCitera

Finns fler fiskar i havet, varav dom flesta inte är besläktade


   
SvaraCitera

Det verkar va bara utseendet du faller för, om jag uppfattar rätt? Då är de bara att släppa det, hitta nån bättre för de är tyvärr rätt kört med kusinen Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Densomintefattar:
Det verkar va bara utseendet du faller för, om jag uppfattar rätt? Då är de bara att släppa det, hitta nån bättre för de är tyvärr rätt kört med kusinen Ledsen       inte bara hennes utseende personlighet också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
incest e inte ok Icke!

Men jag ska inte ha sex nu


   
SvaraCitera

Det kommer komma fler tjejer, tro mig. Men försök undvika henne, försök att inte träffa henne på ett tag och när du känner att du har kommit över henne kan du börja se henne lite då och då. Men haka för fan inte upp dig, värsta som finns. Försök bara komma över henne så löser sig allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001:
Det kommer komma fler tjejer, tro mig. Men försök undvika henne, försök att inte träffa henne på ett tag och när du känner att du har kommit över henne kan du börja se henne lite då och då. Men haka för fan inte upp dig, värsta som finns. Försök bara komma över henne så löser sig allt 

Min kusin bor inte i Sverige jag är inte i Sverige 


   
SvaraCitera

Hur kommer det sig att du och kusinen började "leka" och "kela" med varandra?


   
SvaraCitera

Getrekt:
incest e inte ok Icke!

Det är inte incest. Man får gifta sig med sina kusiner


   
SvaraCitera

Fråga /b/


   
SvaraCitera

3041591541_hot_cousin_eeverybody_has_one
Förutom jag Tumme ned


   
SvaraCitera

adaq:
3041591541_hot_cousin_eeverybody_has_one
Förutom jag 
Tumme ned

o jag!


   
SvaraCitera

Go for it, du får ligga med dina kusiner.


   
SvaraCitera

adaq:
3041591541_hot_cousin_eeverybody_has_one
Förutom jag Tumme ned

Ingen här heller.. Ledsen


   
SvaraCitera