Aviseringar
Rensa alla

jag är kär i min lärare!!


Ämnesstartare

jag vet att det låter skumt men jag är kär i min lärare och har fantasier om honom.. vågar jag ta kontakt? hur ska jag göra det? finns det någon mer där ute som har vart i samma situation som mig? kan jag bara räkna med sex? eller kan det bli något mer?


   
Citera

ålder på dig o läraren+?


   
SvaraCitera

vaJOO:

ålder på dig o läraren+?

[ops]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

s

undrar ba


   
SvaraCitera

Jag tror att otroligt många ungdomar under någon tid i livet blir förälskade i sin lärare. Det är naturligt, man känner sig brådmogen och på väg att bli vuxen och ofta känner man sig inte som sina jämnåriga, så man tittar på andra personer i ens närhet som kanske är förebilder för oss. Lärare är ofta snälla, bryr sig om sina elever och dessutom är de även ofta intelligenta. Att som tonårstjej (och antagligen även kille) bli snällt behandlad, sedd och och få tillgång till livserfarenhet som man själv ännu inte anskaffat sig är otroligt känslomässigt.

Men det går över. Åtminstone för mig och alla andra jag vet som varit i liknande situation. Innerst inne vet man nog att det inte är realistiskt eller hälsosamt att ingå i ett sådant förhållande. Dröm du på avstånd istället, det är stimulerande för fantasin och sparar både dig och läraren i fråga massa bekymmer [smile]


   
SvaraCitera

För hans skull så tycker jag att du inte ska göra någon grej av det.


   
SvaraCitera

du ska räkna med att behöva byta klass om du frågar.

du är i beroendeställning enligt lagen och det blir på så sätt olagligt för honom att ha sex med dig även om du är över 15 (tror jag)


   
SvaraCitera

Jag hade bytt jobb om jag var i hans kläder och du flörtade med mig.. just saying! Låt bli! [crazy]


   
SvaraCitera

A men vad fan inte en till...
Jag ger upp om det här forumet snart.

[tired]


   
SvaraCitera