Aviseringar
Rensa alla

Jag...är...KÅT!!!


Ämnesstartare

Jag känner mig jävligt kåt just nu. Har laptop så jag ska nog kolla på lite porr snart och ha det lite mysigt. Jag är oskuld och vill så gärna ha en sexleksak. Jag har inget förutom min nallebjörn hehe [crazy]

Ni tycker säkert jag är sjuk men jag tycker om djursex. Djur som har sex med människor. Jag såg en video där en hund knullade en tjej bakifrån och det var ju helt hundens val. Det var så jävla sexigt och jag vill vara med om det nån gång. Kom igen hörrni erkänn att ni tänkt på det [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

Emii:

Jag känner mig jävligt kåt just nu

Im here for ya


   
SvaraCitera

Okej..

My dog is here for ya


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Kolla in Mr. Hands om du gillar djurporr. Det är riktig hardcore [y]


   
SvaraCitera

orly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emii:

Kom igen hörrni erkänn att ni tänkt på det

Tänkt på att det är vidrigt ja


   
SvaraCitera

Jag...är...mätt! [cry]

*ont i magen som kuken*


   
SvaraCitera

fan vad jag önskar att det fanns fler människor som du. som inte var troll helst, men troll funkar också, i nödfall.


   
SvaraCitera

Emii:

Djur som har sex med människor. Jag såg en video där en hund knullade en tjej bakifrån och det var ju helt hundens val.

Nej vad hemskt. Stackars tjej som var för dum för att fatta att det var en hund och inte en människa. [sad]


   
SvaraCitera

Emii:

Jag känner mig jävligt kåt just nu.

jag kan hjälpa dig [blush]


   
SvaraCitera
edroon

sjuk brud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emii:

Jag är oskuld och vill så gärna ha en sexleksak.

Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,P ringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pr inglesrör,Pringlesrör..........................


   
SvaraCitera
edroon

Rivethead:

Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,P ringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pringlesrör,Pr inglesrör,Pringlesrör..........................

HAHAH, fan får folk allt ifrån![shake]


   
SvaraCitera
smisk

Emii:

Kom igen hörrni erkänn att ni tänkt på det

Faktiskt inte. Tanken på det hela äcklar mig något oerhört.


   
SvaraCitera