Aviseringar
Rensa alla

Jag är killen med koll


Ämnesstartare

På UMare, vet typ allt om alla Umare (som varit någolunda aktiva 2008 och framåt)

Om ni har några frågor kan ni skriva här eller skicka ett PM


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skriv allt om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hurdan är jag då? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad heter jag i andranamn?


   
SvaraCitera

skriv allt du vet om mig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha okej ska göras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

skriv allt du vet om mig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vet du om alla då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tell me about me [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

skriv allt om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan massa mer än detta ställ bara fucking UM-relaterade frågor så ska dem besvaras (men inte idiotfrågor)

oggelgoggel:

skriv allt om mig

oggelgoggel nickade ogge (eller ogge_) när jag först reggade mig här. Han är en respekterad och välkänd UMare som älskar att träna och han käkar som fan, sjukt biff. Han skulle nog ha haft lika lite liv som jag om det inte vorre för hans träning. Ogge är rätt bra på att dissa folk men han har ett hjärta av guld(legering) och är mycket rolig

fistforfight:

Hurdan är jag då?

Fistforfight reggade sig nyligen men blev genast accepterad bland de dagliga spammarna. Det kommer dock dröja ett bra tag innan de gamla godingarna som inte är lika folkliga kommer minnas vem han är. Fistforfight har en förmåga att aldrig vara otrevlig mot mig trotts sitt uppenbara ogillande, han och Run Riot är inte tillsammans (än) vad folk än tror.

Fistforfight är redan fast vid UM och kommer aldrig någonsin kunna vara avreggad mer än 1 månad. Han är även en imponerande allmänbildad sextonåring

Mooderkakan:

Vad heter jag i andranamn?

Fredrik!

Gunvald:

skriv allt du vet om mig

Gunvald är nog inte ett troll trotts att hon lyriskt följer fjortisbloggar och har Mikael Persbrandt som dreggelobjekt (endast som Gunvald). Är antagligen en jävla fjortis och är inte särskilt aktiv. Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Gunvald: skriv allt du vet om mig

feel:

tell me about me

Blivande_japan:

oggelgoggel: skriv allt om mig

Angelize:

ofta

Ställ frågor, och inte för lösa, väljer godtyckligt om de ska besvaras, men det kommer de antagligen om de är vettiga, gör ert bästa och använd hjärnan [party]

Conny:

Vad vet du om alla då?

Allt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Fredrik!

Ofta du visste det :S [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mig!


   
SvaraCitera