Aviseringar
Rensa alla

Jag är klassens...vadå ?


Ämnesstartare

Jo, nu är det snart bara en månad kvar utav min gymnasieperiod och den kommande studenten. Jag har som många andra treor stoooor ångest och absolut inga som helst framtidsplaner. MEN det är något vi inte ska prata om !

På min student ska jag dela ut små brev till mina klasskamrater. Små brev där det enkelt står hur mycket de betyder för mig, hur jag uppfattade dem i ettan och hur de har växt i mina ögon och hur jag ser dem nu. Som rubrik på hela brevet kommer jag behöva en beskrivning utav personerna.
Och det är just det jag nu ber er om hjälp om ! Jag vet att ag borde kunna komma på dessa själv eftersom jag känner dessa människor men just nu står det faktiskt heeelt stilla och skulle behöva lite förslag som jag senare kan utveckla. Det kan vara roligt eller seriöst.
Som exempel:
Klassens...clown
Klassens...teaterapa
osv.


   
Citera

men fan vad onödigt. skit det bara onödigt arbete


   
SvaraCitera

klassens madrass[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

klassens madrass[crazy]


   
SvaraCitera

Strunta i att kategorisera dem om du ska skriva brev. Hur festligt det än kan verka, så är det inte enbart av godo att få epitetet klassens teaterapa eller lustigkurre osv. Inga människor är endimensionella på det viset, och få människor vill troligen uppfattas som det, heller.


   
SvaraCitera

"hej jag tyckte att du var rasistisk och fet i ettan men nu när jag vet din bakgrund så tycker jag bara synd om dig."


   
SvaraCitera

jag blev klassens galna vetenskapsman


   
SvaraCitera
elinc

variabel:

jag blev klassens galna vetenskapsman

Är det negativt eller positivt ? [rolleyes]


   
SvaraCitera

furiaceca:

eller seriöst.

Klassens negerknullare[rolleyes]


   
SvaraCitera

elinc:

Är det negativt eller positivt ?

^_^


   
SvaraCitera

emo
fjortis
clown
prep
sportfåne
plugghäst
rebell

Chickfactor:

klassens madrass

var vanligt att kalla varandra förr. gillar det.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera