Aviseringar
Rensa alla

jag är lite trög, eller?


Ämnesstartare

hejhejhej
joo det är så att jag har börjat umgås med en kille, han gick i min parareell klass för ett år sen ungefär. Han hade tjej då och jag hade kille men vi är båda singlar nu, han kollade alltid in mig när jag kom in i klassrummet och annars också när jag gick i korridoren. Men han pratade aldrig med mig sådär öppet, utan han addade mig på fb istället och började snacka där helt öppet om allt liksom.
Och mitt ex gick in på fb och läste allt han skrivit och sa att han flörtar ju med dig och blev jätte arg, men jag ansåg inte att han flörtade han hade ju tjej och jag hade ju kille?? jag hade ingen tanke på att han flörtade, kände inget precis så.

men så tog jag bort honom på fb för mitt ex blev så svartsjuk så vi snackade inte på ett år typ. Förens nu. Han lade till mig på fb igen ungefär då jag blev singel, men han skrev inget kanske efter en vecka. Och lite innan dess så hade jag och några vänner varit o festat och då var han där. Och han kollade in mig hela tiden, han och hans kompisar kom fram till oss och började dansa. Men det kändes som han inte riktigt vågade gå fram till mig, eftersom han sa till sin vän att gå fram till mig istället och dansa... Men så några dagar efter detta så började han skriva på fb, han skrev att han tyckte jag var jätte söt och snygg som en pärla då på festen ha-ha och så frågade han om vi skulle träffas någon dag.

Och det gjorde vi. Jag gick hem till honom, och det kändes inte allt så jobbigt som jag hade tänkt mig, kändes behagligt. Vi tittade på en film han bjöd på fika och vi snackade om det mesta och han försökte hela tiden få mig att ligga närmare honom, men jag sa jag ligger skönt här borta[blush] och sen när filmen var slut, så frågade han massa om jag är ute efter ett förhållande osv och då när vi var på festen så frågade jag varför han inte kom fram till mig, då sa han att han trodde inte att jag gillade honom, men...och han sa också att han varit intresserad av mig jätte länge men att han haft tjej och jag kille och att han vill ha det seriöst tillsammans med mig, första gången vi träffades. Och tillslut så frågade han om jag vill komma närmare honom o så blev det som det blev[blush] Sen när jag skulle gå hem så fick jag låna hans stora gosiga tröja hem, för han ville inte att jag skulle frysa..

Vi har snackat med varandra typ varje dag efter det, men sen åkte han till spanien typ en vecka och kom hem. Vi träffades då precis han kom hem och då hade han köpt en parfym till mig[blush]tror jag skulle dö...tyckte det var jätte gulligt och jag blev jätte glad!! Men sen så visste jag inte vad jag skulle säga, fick inte fram ett ord bara helt tomt liksom. Det var tredje gången vi träffades och han är en jätte gullig kille och allt. Men jag känner inget pirr, pirrr..jag känner nått men inte nått pirr än så länge, känns ju som han är intresserad av mig, men varje gång vi har träffats så har det bara varit sex.. vet inte om det kommer bli något mera, för jag vet inte riktigt vad och hur jag ska göra, för varje gång jag ska skriva med honom via sms eller fb, så känns det liksom som jag måste tänka efter varje gång jag ska skriva nått för det inte ska bli konstigt osv..blir typ generad o massa så jag vänta oftast till att han börjar skriva till mig, blir galen. Ibland när vi skriver en konversation via sms så svarar han inte rätt som det är, blir galen på det..han har gjort så flera gånger och det känns som han ignorerar mig ibland. Vet inte det kanske inte alls är så, vet ju att det inte behöver betyda något men ändå.

Frågan är: tror ni att denna kille är intresserad av mig på något sätt, inte lätt för er att veta men om man går från det jag skrivit.
Och om det är så, hur ska jag göra nu? Jag vet inte om jag är redo för nått förhållande just nu efter jag gjort slut med mitt ex, och jag vet inte heller om det kommer bli något mellan han o mig, för det känns lite jobbigt vissa gånger att bara börja skriva med honom blir generad och typ håller på att dö... hjälp


   
Citera
Ämnesstartare

Wall of text hits Ensamvargen for over 9000 damage. It's a critical hit. Ensamvargen faints.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Wall of text hits Ensamvargen for over 9000 damage. It's a critical hit. Ensamvargen faints.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jag ansåg inte att han flörtade han hade ju tjej och jag hade ju kille

Kan man inte flirta ändå?

upponer:

: tror ni att denna kille är intresserad av mig på något sätt, inte lätt för er att veta men om man går från det jag skrivit.

Låter som om han spelar dig eller nåt. [sad]

upponer:

Och om det är så, hur ska jag göra nu? Jag vet inte om jag är redo för nått förhållande just nu efter jag gjort slut med mitt ex,

Du verkar ju verkligen inte vilja ha ett förhållande med honom. Menar, tror det krävs lite pirrpirr för att det ens ska kunna börja fungera. Ni kan ju alltid träffas och ha sex, det är ju rätt okej mysigt ibland, bara som det är alltså.

MVH Drygaset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kan man inte flirta ändå?

kan man väl, men känns ju inte så lämpligt om man redan har ett förhållande menar jag.

Ensamvargen:

Låter som om han spelar dig eller nåt.

jag vet inte, han har ju sagt att han vill ha det mera seriöst, men det kanske bara är så som han säger för att han vill ha sex med mig..vad vet jag, det är jag också som är lite knäpp, är ganska blyg av mig men är öppen ändå så vet inte om det är min blyghet som ställer till det

Ensamvargen:

Du verkar ju verkligen inte vilja ha ett förhållande med honom.

jag vet inte vad jag vill, han är jätte trevlig och go kille och vi har roligt ihop och kan snacka om allt, men känner inget pirrpirr än så länge, vet inte om det är något man ska jobba på, eller om det bara är där.

Ensamvargen:

Menar, tror det krävs lite pirrpirr för att det ens ska kunna börja fungera.

Sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att han är intresserad av dig, fast jag känner ju inte honom. Men det där med att han ibland slutar svara o sånt kanske är för att han märker att du inte är lika intresserad av honom(det verkar ju vara han som tar initiativen) och då vill han inte verka för på.
Men om du inte känner nåt "pirr" för honom så tror jag nog inte det kmr fungera seriöst. men ni har ju inte träffats så länge så det behöver kanske inte vara seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loading:

Men om du inte känner nåt "pirr" för honom så tror jag nog inte det kmr fungera seriöst

jaa det är ju det som är problemet, vet inte om sex är det bästa man ska börja med om man vill ha nått seriöst som han nu vill men alla är ju olika. Jag tycker att man ska träffas några gånger, liksom dejta och sen se om det känns nått. Men vi har inte ens varit på en dejt eller gått ut tillsammans överhuvudtaget. Vi har pratat om det men det har aldrig blivit av än så länge. För när vi har sex så känns det bra, men känner inget precis pirr så som man gör när man gör när man är kär i någon. Så kanske kan vi pröva och gå på några dejter och sen se om vi känner nått, alltså typ börja om. Men jag vet inte..för pirr är väl inget man får bara så? det är väl något som kommer ju mer man lär känna personen? och vi känner inte varandra så mycket ännu.

Loading:

men ni har ju inte träffats så länge så det behöver kanske inte vara seriöst.

vi har träffats tre gånger, och nej det behöver ju inte vara seriöst. Men problemet är när man bara ska ha ett kk-förhållande så blir det alltid så att man tillslut bråkar om något och sen så ser man inte varandra mera. Oftast är det ju så om man inte vill något seriöst med varandra..


   
SvaraCitera