Aviseringar
Rensa alla

jag är manodepressiv/bipolär


Ämnesstartare

Fkpaw:

skönt 🙂 göttförej framtida dreadsbruden

jag ska inte ha dreads vf tkr både du och ply d???

Lonesome Sparrow:

hon försvinner liksom ibland i flera veckor utan att höra av sig och kan vara rätt knasig. 
men när hon mår bra är hon väldigt snäll.

mm hon fick iaf en bra son


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag ska inte ha dreads vf tkr både du och ply d???

tycker ply det oxå asså 😀 ply är allt lite underbar ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

tycker ply det oxå asså 😀 ply är allt lite underbar ändå

hon är mkt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag ska inte ha dreads vf tkr både du och ply d???

mm hon fick iaf en bra son

Hjärta thnx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e d ngn mer här som e d elr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är bra att du har fått en diagnos för då kan du förhoppningsvis få rätt medicinering och rätt terapihjälp så att du mår bättre. Kommer du börja med Litium?

Jag uppfyller inte kraven för att ha den diagnosen, men är inte långt ifrån. Har också haft ett rätt känsligt psyke ända från födseln så jag vet ungefär hur det känns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

---


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att vara sjuk finns vissa bra saker med det men det mesta är bara jättedåligt och jag vet inte ens vad som är min person och vad som beror på fel i hjärnan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hatar att vara sjuk finns vissa bra saker med det men det mesta är bara jättedåligt och jag vet inte ens vad som är min person och vad som beror på fel i hjärnan 

det är ofta en väldigt flytande gräns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

det är ofta en väldigt flytande gräns

jag vet inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är bipolär och jag vet ett par andra umare som också är, men tänker inte outa någon som inte vill med något så skamligt som en Psykisk Sjukdom. minst tre av mina släktingar har också haft bipolär sjukdom, inklusive min pappa, så jag vet hur det är att vara på båda ändar av sjukdomsförloppet. du får självklart prata med mig när du behöver det.

(är också manisk just nu, så om du vill knarka sönder och kidnappa någon går det också bra)

amsi: att vara sjuk finns vissa bra saker med det men det mesta är bara jättedåligt och jag vet inte ens vad som är min person och vad som beror på fel i hjärnan 

nog för att det här är en av de sämsta grejerna man kan säga till någon som är yngre än en själv, men så kände jag också för exakt tre år sedan. saker och ting har saknat ned sig en del sedan dess, och även om jag känner likadant ibland så tycker jag inte att det spelar någon roll längre. något som bidrog kraftigt till den känslan var att jag fick pröva en rad olika mediciner på kort tid. jag är numera också ganska säker på att de saker som beror på felaktig hjärnkonfiguration också är en del av min person, och jag är nöjd så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska delta i en grupp för anhöriga till personer med bipolär problematik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
jag är bipolär och jag vet ett par andra umare som också är, men tänker inte outa någon som inte vill med något så skamligt som en Psykisk Sjukdom. minst tre av mina släktingar har också haft bipolär sjukdom, inklusive min pappa, så jag vet hur det är att vara på båda ändar av sjukdomsförloppet. du får självklart prata med mig när du behöver det.

(är också manisk just nu, så om du vill knarka sönder och kidnappa någon går det också bra)

nog för att det här är en av de sämsta grejerna man kan säga till någon som är yngre än en själv, men så kände jag också för exakt tre år sedan. saker och ting har saknat ned sig en del sedan dess, och även om jag känner likadant ibland så tycker jag inte att det spelar någon roll längre. något som bidrog kraftigt till den känslan var att jag fick pröva en rad olika mediciner på kort tid. jag är numera också ganska säker på att de saker som beror på felaktig hjärnkonfiguration också är en del av min person, och jag är nöjd så.

tack. är full så hjärnan är trög. när ska du besöka mig???

Schism:
ska delta i en grupp för anhöriga till personer med bipolär problematik

hur tror du att det blir?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur tror du att det blir?

blir nog bra. viktigt m kunskap och åtgärder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: tack. är full så hjärnan är trög. när ska du besöka mig???

till jul! åker ner på julafton (sjukt bra sätt att spendera en värdelös högtid, insåg jag), åker till storbritannien den 29:e och kommer tillbaka till skåne den 2:a. så det finns rätt gott om tid.


   
SvaraCitera