Aviseringar
Rensa alla

jag är missnöjd med mitt utseende:-(


Ämnesstartare

men jag vill inte göra skönhetsoperationer:-\


   
Citera
Ämnesetiketter

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du är jätte söt som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta var det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är du missnöjd? du är jättefin [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ser bra ut.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger det här till alla som klagar, men titta på alla fula människor runt det, så inser du hur fin du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Jag säger det här till alla som klagar, men titta på alla fula människor runt det, så inser du hur fin du är!

Ja precis tänk på barnen i Afrika typ.

Dold text: Och hur jävla fula dom är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

Dold text:

[bigsmile][love] usch fydudej paseo som skrattar

jag tycker det är synd att du ska lägga en massa energi på det. för det första borde du vara nöjd med ditt utseende då du är fin, o för det andra kan du ju ändå inte göra något åt det. för skönhetsoperationer var ju inget alternativ sa du. o tur är väl det pga det skulle nog förstöra ditt ansikte ba.

jag brukar tänka så här när jag har ett problem:
"Kan jag göra något åt det?"
Om svaret är nej är det ingen idé att oroa sig pga slöseri med tid.

Men här kan man också tänka så här att det är din hjärna som är problemet och inte ditt utseende. Du måste alltså lära dig att också tycka du är fin.

Varsågod wall of text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja precis tänk på barnen i Afrika typ.

jag kan inte se dolda texter denna skit mobilen:-(

enloppa:

Jag säger det här till alla som klagar, men titta på alla fula människor runt det, så inser du hur fin du är!

fast de då går ju åt andra hållet med, man ser alla snygga fina människor omkring sig typ som dig (antar att de är du på avataren)<3

Isotop:

sluta var det.

haha ja det är ju en bra idé:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Jag tycker du är jätte söt som du är.

patrick bateman:

varför är du missnöjd? du är jättefin

aww tack:-)<3 patrick: för att jag inte har ngn hårfärg, är blek, finnar, fettig mage och potatisnäsa har även korta ögonfransar....


   
SvaraCitera

Då kan det bli svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paseo:

.

fina söta paseo<3 tack<3 har fått höra en del ggr att jag inte ser särskilt bra ut:-( jag kan ju göra något åt det typ:-\ tusen ton smink lite peruker masker kläder som drar in magen, axelvaddar, fake muskler, inlägg etc:-P fast det känns inte rätt:-\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

för att jag inte har ngn hårfärg, är blek, finnar, fettig mage och potatisnäsa har även korta ögonfransar....

Sluta ljug [crazy]


   
SvaraCitera