Aviseringar
Rensa alla

Jag är missyckad


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag håller på med. Jag har en kille nu, men samtidigt träffat en annan som tror att jag är singel och får för sig att det ska bli något emellan oss. Samtidigt mitt i alltihop vill mitt ex ha tillbaka mig, men jag vill inte ha något med honom o göra. Vad ska jag säga/göra?


   
Citera
Ämnesstartare

knulla alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till exet att du inte vill ha någonting med honom att göra.
säg till killen som tror du är singel att du har pojkvän
säg till din nuvarande kille att du träffat en annan samtidigt och se hans reaktion = ni fortsätter vara tillammans/gör slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ljug inte för killen som tror att du är singel. Han kommer hata dig, och sedan hata sig själv och sedan dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så enkelt. Vet inte hur man ska säga, men jag gillar även den killen som tror att jag är singel. Men säger jag att jag har en kille, så vill han nog inte ens vara min vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara säga som det är till dem[shake]

och hoppas någon av dem tar det bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad hemsk att ha folk som tycker om en. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

säg till exet att du inte vill ha någonting med honom att göra.
säg till killen som tror du är singel att du har pojkvän
säg till din nuvarande kille att du träffat en annan samtidigt och se hans reaktion = ni fortsätter vara tillammans/gör slut

detta


   
SvaraCitera

Jag skulle

Kakaoxo:

knulla alla

sen göra en lista på vem som är bäst


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Men säger jag att jag har en kille, så vill han nog inte ens vara min vän.

Då är han ändå inget att ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Då är han ändå inget att ha?

Men jag vill inte bli osams, jag vill åtminstone ha vänner.


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Men jag vill inte bli osams, jag vill åtminstone ha vänner.

Om han blir sur för att du har pojkvän så är han inte ens värd att ha som vän.
Förklara för honom, på ett snällt och trevligt sätt, och be om ursäkt. Vill han fortfarande inte vara vän då, skit i honom.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

säg till exet att du inte vill ha någonting med honom att göra.
säg till killen som tror du är singel att du har pojkvän
säg till din nuvarande kille att du träffat en annan samtidigt och se hans reaktion = ni fortsätter vara tillammans/gör slut

detta bör du göra.

Jag förstår att det är allt annat än enkelt, men det minsta du kan göra är att försöka! Jag vet att du har styrkan[y]

MakingBelieve:

Men jag vill inte bli osams, jag vill åtminstone ha vänner.

Du mår såå mycket bättre av att vara ärlig, jag lovar dig.


   
SvaraCitera

Förstår inte ens problemet. Det känns som att du vill ha uppmärksamhet från den andra killen, och det är därför du inte säger att du har en pojkvän. Så sluta ha ett sånt behov av uppmärksamhet?
Och det är väl bara säga till ditt ex att du inte vill ha något med honom att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ändå känslor för mitt ex, men honom struntar jag i och killen som tror att jag är singel verkar tro för mycket och jag älskar min kille, men jävlar vad seg han är på att svara 🙂 VI FÅR SE HUR ALLT BÄR AV!!!


   
SvaraCitera