Aviseringar
Rensa alla

Jag är Norsk. Vad tycker du om Norge?


Ämnesstartare

Dumbfounded: Dom invaderar den närmaste mataffären när jag ska handla på sommaren, har bättre bilar och pratar roligt.

Vad finns det att säga?

Hahah, sant, var på Västkusten igår (och hela helgen) och det var väl nästan mer Norskar än Svenskar. Inte riktigt kanske, men många många!

dazed: Detta förklarar ditt black metalivrande iaf, angående Norge vill jag säga att jag är svag för lax och Therese Johaug.

Kanske är lite partisk på det hållet ja Cool

Min morbor bor i Ski. Utanför denna stad i en liten By som heter Kråkstad, höll ju Mayhem till back in the days! 🙂
Lite kuriosa så gick han i samma klass som Euro*ymous!

Så detta har helt klart bidragit till min besatthet mot Svartmetall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: Kanske är lite partisk på det hållet ja Min morbor bor i Ski. Utanför denna stad i en liten By som heter Kråkstad, höll ju Mayhem till back in the days! :)Lite kuriosa så bodde gick min han i samma klass som Euro*ymous!Så detta har helt klart bidragit till min besatt mot Svartmetall!

Tufft!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant!! Märks att vi är bröderGlatt skålande

Volvo4life:

Sant, men Norskt tal är ganska lättbegripligt. Många tycker att t.ex franska är sexigt och sensuellt, men där håller jag inte med. Mig gillar norska! Förutom svenska språket då, förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life: Sant, men Norskt tal är ganska lättbegripligt. Många tycker att t.ex franska är sexigt och sensuellt, men där håller jag inte med. Mig gillar norska! Förutom svenska språket då, förstås.

Jao! Ofta är det just Bokmål som talas. Finns jävligt knepig Norska dock (Sognadalen t.ex), t.om. "värre" än typ grov Skånska för en Norrlänning. Skål
Du får ta 940n till Norge en dag! Värt ett besök! Cool Norska Jenter finns det gott om också!

(Fyfan, hatar Frankrike. Europas avskum)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Tufft!

Du får hänga med och titta på stugan 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Du får hänga med och titta på stugan 😉

Låter gött med norska fjordar och dom där jenterna iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart, syrran. Syskon4life SkålHjärta

sicilianmind:
Sant!! Märks att vi är bröderGlatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
snygga killar
^ sant så sant!     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom har god jordgubbssylt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kallas här för baggar


   
SvaraCitera
Seydel

dazed:
therese-johaug_986258c.jpg

Nästan lite för arisk 

Germansk, Arier är en helt annan sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

euronymous eller varg vikernes? 

gg allin för utländsk influens?


   
SvaraCitera

Ni har ju en arbetslöshet på 3,5% samtidigt som Sverige närmar sig 10%. Era politiker verkar ju lyckas bättre än våra i alla fall Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett fint land, om än lite väl kuperat för min smak. Gillar att de har jobb i stället för Arbetsförmedlingen där.


   
SvaraCitera