Aviseringar
Rensa alla

Jag är också ett troll


Ämnesstartare

Hej,

Det här är NiklasW.

Jag har har slutat med UM. Det innebär att jag inte längre kan använda min användare. Detta innebär att mina trådar, mina inlägg, min fina presentation, och mitt alterego är historia.

Jag har kört fast i träsket. Av just denna anledning så tänker jag göra ett erkännande som jag under det senaste halvåret funderat på. Jag vill först klargöra att detta är mitt absolut sista inlägg på UM. Jag kommer inte att registera en till användare och jag kommer heller inte att skriva fler inlägg – så om fler troll härjar på sidan så är det inte jag.

Anledningen till att jag vill göra detta erkänande har inget att göra med mig, utan med er, därför att jag vill ge er svaret på en fråga som ni har underat över de senaste fyra åren:

Är NiklasW på riktigt?

Jag minns inte mitt första inlägg på UM.

Jag erkänner härmed att jag är ett troll. I princip alla uttalanden, med mycket få undantag, som jag har gjort på denna sida strider med mina personliga åsikter. Jag har efter bästa förmåga försökt att formulera varje inlägg på denna sida på ett sätt som provocerar så mycket som möjligt utan att bryta mot reglerna. Jag har till och med använt mig av en lista med logiska felslut för att försäkra mig om att mina argument är så logiskt inkoherenta som möjligt, och helst även irrelevanta sakfrågan. Jag har efter bästa förmåga använt mig av både vetenskap, filosofi och psykologi – men enbart då det har talat för min sak. När de logiska felsluten blir för uppenbara, och vetenskapen säger emot mig, då har jag använt mig av peseudovetenskap. När någon annan däremot påstår något som är emot det jag tycker då har jag använt vetenskap för att visa att de har fel.

Det återstår inte så mycket mer att säga för mig.

För övrigt har det varit trivsamt på forumet den senaste tiden och jag önskar alla på UM det bästa och lycka till.

Tack till Storchen, amsi, och Untouchable, samt ni övriga, som bör fundera över vad den ena maggnan sa till den andra maggnan - så tråden åtminstone får ett underlag.

Slutligen så vill jag också uppmana alla andra att komma ut som troll

– Gör det innan ni blir bannlysta.

Nu är jag borta för tid och evighet


   
Citera

Det är så jävla rimligt. Om det är sant. Annars får jag äta hatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"haha"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta

puuss å kram


   
SvaraCitera

Min teori är att NiklasW egentligen är Åkesson för att få lite mer "street-egenskaper" när han ska battla i riksdagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

894bad38-2873-49cd-87a4-ce820c81517b.jpg
jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Min teori är att NiklasW egentligen är Åkesson för att få lite mer "street-egenskaper" när han ska battla i riksdagen.

ja har också tänkt på det 


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Min teori är att NiklasW egentligen är Åkesson för att få lite mer "street-egenskaper" när han ska battla i riksdagen.

Har också tänkt på detCool


   
SvaraCitera

alla tänker det.. jag är den enda som vågar säga det...


   
SvaraCitera

Fanta är jesus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Min teori är att NiklasW egentligen är Åkesson för att få lite mer "street-egenskaper" när han ska battla i riksdagen.

det hade varit skitroligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan det vara rödingajävel som skapar dessa konton och skriver detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
894bad38-2873-49cd-87a4-ce820c81517b.jpg
jag med

Ni som inte fattar så har jag grönt hår och såndär tygsäck eller vsd det är.
ps. Är söt


   
SvaraCitera