Aviseringar
Rensa alla

Jag är osäker på vad jag känner


Ämnesstartare

Det är så här att jag för cirka 2 veckor sedan började prata med en kille som går på samma skola som jag. Nu har vi umgåtts några gånger. Kanske fem sex gånger och vi har träffats i skolan oxå. Jag gillar han, men jag är osäker på vad jag känner för honom.
Jag tänker på honom så ibland, när jag ser honom blir jag glad, vill gärna liksom va nära honom, men jag känner inte riktigt det där pirrandet i magen men har märkt att det händer i skolan ibland. Jag känner mig väldigt lugn o trygg när jag är med honom och vill gärna mysa lite.
Jag vet inte hur jag ska göra för han verkar gilla mig..och han har sagt en gång att han vill ha mig. Men jag känner inte riktigt likadant än, jag vill umgås mer...eller ger jag honom fel signaler jag vet inte vad jag ska göra...


   
Citera

alternativebina:

umgås mer


   
SvaraCitera

är också osäker på vad du känner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, umgås vill jag mer...jag vet inte hur det kommer att bli..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativebina:

jag vet inte hur det kommer att bli..

behöver du veta det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kööör på bara
gör det du känner för


   
SvaraCitera

Om du är osäker kanske det bästa är att träffa honom några gånger till innan du bestlutar dig för ngt lr så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om jag fortsätter att träffa honom...tycker ni att jag gör något fel då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativebina:

men om jag fortsätter att träffa honom...tycker ni att jag gör något fel då?

nej
men säg till honom att du vill lära känna honom bättre så han inte tror för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har jag sagt till honom innan...vi umgås ganska mycket nu och jag tycker vi kan prata om det mesta och så 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså
Måste ni bestämma nu om ni ska gifta er eller inte
fortsätt umgås som ni gör nu så kommer det nog såsmåningom ska du se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föll för honom, nu har vi snart varit ihop i 15månader! är så lycklig, älskar honom mer och mer för varje dag! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

awww


   
SvaraCitera