Aviseringar
Rensa alla

jag är patetisk och ska avrättas, vem vill?


smisk
Ämnesstartare

har suttit hela kvällen/natten/morgonen och bara gråtit och druckit två liter vin och gråtit mera och spelat och gråtit än mer. bara för att det här året har sugit så jävla bajshårt. typ mer än en blond fjortis full på en 3.5a suger. jag har verkligen kastat bort ett helt år.

lika mycket som 2008 har sugit, är jag också patetisk, så nu ska jag avrättas.

vem vill avrätta mig? och hur? [party]


   
Citera

Jag skulle vilja munknulla dig till döds medans du gråter.


   
SvaraCitera

nej men vad negativ man får vara då [crazy]


   
SvaraCitera

wiiiih sluta vara så emo!

Ibland suger åren men då får man antingen dricka extra vin, eller så får man leva nykter buddhist med harmoni i sitt inre.

Jag tänker leva som det sistanämnda tills på fredag..


   
SvaraCitera

smisk:

har suttit hela kvällen/natten/morgonen och bara gråtit och druckit två liter vin och gråtit mera och spelat och gråtit än mer. bara för att det här året har sugit så jävla bajshårt. typ mer än en blond fjortis full på en 3.5a suger. jag har verkligen kastat bort ett helt år.

[surprised][sad]

Tråkigt att höra. Hoppas du mår bättre snart.


   
SvaraCitera

Vilken tur att det snart är slut på året, om det har varit så dåligt. [y]


   
SvaraCitera

Nej. Pussuss smisk. Ta en kaka. *ger kaka* [sad][love]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

*ger kaka*

*tattar kakan och äter upp den*

Nä, 2008 var ett kass år och är fortfarande! [sad] [mad]


   
SvaraCitera

Jag vill bränna dig på bål


   
SvaraCitera

määki:

*tattar kakan och äter upp den*

Meh. Det stod ju Smisk på den [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Meh. Det stod ju Smisk på den [sad]

Vet! Men den luktade ju så gott [blush] kunde inte låta bli.


   
SvaraCitera

määki:

Vet! Men den luktade ju så gott [blush] kunde inte låta bli.

Du är ondskefull. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du är ondskefull. [smile]

Den smakade jättegott! [smile]


   
SvaraCitera

smisk:

har suttit hela kvällen/natten/morgonen och bara gråtit och druckit två liter vin och gråtit mera och spelat och gråtit än mer

lilla hjärtat,vi kunde lekt.[sad]och supit ner oss tillsammans istället[sad]

1.um kom på efter 1,5 år och 20 kilo lättare att jag va för fet för att äta kombinerade p-piller och tycker d är sjukt konstigt att en läkare har skrivit ut åt mig när jag kan avlida av minst 5 olika anledningar.Tydligen såg jag inte för fet ut men enligt siffrorna så tyckte dom d va olämpligt,efter 1,5 ÅR!jag va ju fan sjukt mycke fetare när jag började med dom. :S

2.alldeles innan hon ville skriva ut cerazette insåg hon att hon inte kan d för jag har haft en cysta och bla bla idiotiskt,ringa freja bla bla fått tid hos en doktor som ska gräva i min fitta,IGEN.

3.Info om hepatit jag fick när jag tog blodprovet och smittskyddskommitén ägde mig.Lät underbart:om det är nåt så kommer svenska smittskyddskommitén kontakta dig(som om jag vore nåt sjukt smittsam alien eller nåt)

4.Min kompis ville att jag skulle "dingla" honom inatt när jag hade vart på krogen och körde hem han.(dingla=köra ut i skogen och säga:antingen knullar du eller så går du hem)han tjöta om d i 20 minuter tills jag sa att jag låter han gå hem om han inte håller käft och därefter mobbade han mig för en 28 årig lärare har gett mig munherpes och ville veta om jag fått d via könet och truth to be told,den kvällen är en lucka,men kul att han rågarvar halva resan hem åt d,men jag fick en puss så jag skulle bli glad och inte kasta ut honom,dock efter han frågat 20 gånger hur hårt d smittar som om jag hade rabies.

5.klubben vi gick till råkade ha asiengrej och 99% var asiater som kollade konstigt på oss andra som om vi inte fick vara där,i vanliga fall hade jag älskat att ha så många sjukt vackra pojkar att kolla på,men inte inatt.
om du kommer hem till mig kan vi supa ner oss redigt och invänta ett nytt år med nya kassa förhoppningar och drömmar.[y]


   
SvaraCitera

ah d e så d va d e me mig me bara o dö va liksom


   
SvaraCitera