Aviseringar
Rensa alla

Jag är retad i skolan


Sebastian98:

och dom brukar jaga upp mig i träd med pinnar

HAHA[badgrin] görom inte så i nån film? dom typ jagar en liten tjockis me cyklar å skit haha


   
SvaraCitera
smisk

troll [love]
lite för bra stavning för att vara 12. man stavar inte bra när man är 12.


   
SvaraCitera

Men asså fyfan vad hemskt! har du pratat med dina föräldrar då? Asså alla skolor måste ha en mobbningsplan.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Skolskjutning GO GO!

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera

Sebastian98:

hej

Du skriver sjukt random "svar"...

FLTH:

Vart vill du komma med denna tråd? Vill du ha hjälp? Vill du prata med andra personer som blir retade?

Håller med vart vill du med tråden?

Om det nu är jobbigt får du la prata med mamma o pappa... sedan om det inte hjälper så får ni la polisanmäla om man nu ska gå så långt...


   
SvaraCitera

bli waldorfunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Okej vart vill du med [mad][mad][mad] grejen? Om någon skriver skit svar så strunta i dom... om du nu vill någonstans med tråden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill veta vad jag ska göra för att han ska sluta för han slår mig ofta och jag har polisanmält honom. han retades och slogs i ca 1-2 år och då sa jag till fröken att jag ville göra en anmälan på han och då gjorde hon det.


   
SvaraCitera

smisk:

lite för bra stavning för att vara 12. man stavar inte bra när man är 12.

jag gjorde![no-no][crazy]


   
SvaraCitera
smisk

Blivande_japan:

jag gjorde![no-no][crazy]

och sen blev de sämre ju äldre du blev [wink][wink][wink][wink] neee skoja


   
SvaraCitera

Finns ingen enkel lösning för man kan inte tvinga folk att gilla en. Men om du har någon kompis eller om det finns någon du skulle kunna umgås med så brukar det vara lättare att orka med all skit. Finns det någon i din klass eller skola som du kan umgås med? Om personen inte går i din klass kan du ju kolla vilka möjligheter som finns att byta klass.
lycka till!


   
SvaraCitera

[cry][love]


   
SvaraCitera
pimpim

Sebastian98:

och dom brukar jaga upp mig i träd med pinnar och han som slås han ljuger om mig för andra så att dom tycker illa om min. om jag säger till någon lärare säger dom att jag får gå till någon annan för dom är upptagna.

Du ska inte behöva ha det så. Det är inte ditt fel på något sätt. Har du bra föräldrar som du kan prata med? Om du har det, så gör det!
Annars kanske du kan prata med en kurator? Det är faktiskt ett bra stöd och det är hennes/hans skyldighet att hjälpa dig. Det kanske känns lite läskigt i början att gå dit, men det brukar oftast kännas skönt när man har berättat allt.

Kom ihåg att dom som gör dig illa är svaga och osäkra människor som försöker må bättre genom att sänka andra. Du är den starka!
Ingen förtjänar att bli utsatt för det här, du är värd mer!


   
SvaraCitera