Aviseringar
Rensa alla

Jag är så himla ful


Ämnesstartare

Hej! låt mig vara en attention seeker ett tag. Jag måste bara få ut det här i cyberrymden (eller nåt) jag är så jävla ful! och då menar jag inte den sortens fulhet som går att fixa någolunda, nej min fulhet gör att jag inte kan se någorlunda allvarlig ut utan att skrämma livet ur inte minst mig själv... kan inte heller använda smink (alltså foundation) eftersom min hud liksom rynkas av det. och jaa jag vet att det är små problem, men det är inte så kul att bli kollad på på fel sett, och veta att det inte går att ändras på. Och om det är t någon nytta har jag inget värdefullt på insidan heller, kan inte sjunga med näsan eller spela piano. är officiellt värdelös.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du är förmodligen bara ful för att du vill vara det, i den mening att du präntat in "jag är ful" i din självbild utan någon vidare substans.

Inte för att det är till någon vidare hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då får du försöka kompensera det med annat även om det inte är särskilt framgångsrikt i denna utseendefixerade värld


   
SvaraCitera

Spectrum:

kan inte sjunga med näsan eller spela piano. är officiellt värdelös.

finns inte många som är riktigt fula, men är du en av dem så får du väl lära dig att sjunga genom näsan, vad det nu ska vara bra för[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana:

finns inte många som är riktigt fula, men är du en av dem så får du väl lära dig att sjunga genom näsan, vad det nu ska vara bra för

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spectrum:

jag är så jävla ful!

Det var tråkigt för dig. Det jag känner spontant är att du måste bestämma dig för hur mycket du ska låta det påverka dig. Vad skulle du göra med det där utseendet om du hade det? Skulle du på allvar välja ett snyggt ansikte framför andra livsvärden? Fine, du kommer aldrig vara den snyggaste i gänget. Du kan vara lycklig ändå, såklart.

Spectrum:

kan inte heller använda smink (alltså foundation) eftersom min hud liksom rynkas av det.

Låter som att du använder fel slags smink, för mycket av det eller att du inte tar hand om din hud. Även om du känner dig som ett hopplöst fall utseendemässigt tror jag du kommer milslångt med att vara ren och fräsch. Gå till frisören och få bort dina kluvna toppar, köp en bra hudkräm för ansiktet, plocka ögonbrynen och borsta tänderna. Good to go!

Spectrum:

är officiellt värdelös.

Haha, det vet jag i alla fall att du INTE är. Du behöver en boost i självkänslan bara. Vad har du för vänner och familj? Känner du ingen som alltid får dig att känna dig som en BRA människa? Umgås med henne/honom isf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spectrum:

Och om det är t någon nytta har jag inget värdefullt på insidan heller, kan inte sjunga med näsan eller spela piano. är officiellt värdelös.

du verkar i alla fall blygsam, det är en god egenskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det finns en värld, i vår värld, där man kan vara ful och ändå ses som värdefull. Du måste bara hitta den. Jag har inte hittat den än, men jag vet att den finns.


   
SvaraCitera
Inside

Spectrum:

jag är så jävla ful! och då menar jag inte den sortens fulhet som går att fixa någolunda, nej min fulhet gör att jag inte kan se någorlunda allvarlig ut utan att skrämma livet ur inte minst mig själv... kan inte heller använda smink (alltså foundation) eftersom min hud liksom rynkas av det.

så är det med mig också... längtar tills jag blir 18 så jag kan göra några plastikoperationer. bryr mig inte om det är fake, bara så att folk inte skriker "ful" efter mig på gatan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Jag vet att det finns en värld, i vår värld, där man kan vara ful och ändå ses som värdefull.

Internetforum. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Internetforum. [love]

Nä. Man blir mobbad om man är ful på internet också. [sad]


   
SvaraCitera

Du har psykat dig ful. Visst kan skönhetsidealet häromkring ha en viss effekt. Men framförallt är det din uppfattning som skriker FUL! Det är inte gener eller något sånt.

Försök tänk om litegrann och se att du faktiskt inte är ful.

Förresten finns det annat smink som säkert passar. Fortsätt leta om du vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade du verkligen vart så ful tror jag inte du skrivit om det! menar varför regga på ett nytt forum om presentera sej med att man är ful? dålig start!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

botox


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pic


   
SvaraCitera