Aviseringar
Rensa alla

Jag är så jävla ful och äcklig och jag hatar mig själv


Ämnesstartare

Jag har just kommit hem. Jag mår inte bra. Alls.

Jag vill inte leva i den här skiten längre. En är smutsigare än den andra. Blattarna hänger vid centrum, skriker på tjejer, knarkar, snor mat, misshandlar, har dålig uppfostran, ja listan kan nog sträcka sig väldigt långt. Vad gör jag här egentligen?! Jag passar inte in i ett sånt här skitsamhälle..blattarna tror seriöst att dom är något.


   
Citera
Ämnesstartare

Varför i helvete bryr du dig om blattarna, fixa dig själv i stället.


   
SvaraCitera

Ja dom där jävla muslimerna alltså, värre än orcher.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnäll gnäll. Skaffa dig en ordentlig utbildning så att du kan flytta därifrån sedan då. Men det finns folk man inte gillar överallt, bara att acceptera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Gnäll gnäll. Skaffa dig en ordentlig utbildning så att du kan flytta därifrån sedan då. Men det finns folk man inte gillar överallt, bara att acceptera.

flytta var? man vill bo i storstad men det e för mångkulturellt. men på landet är det tråkigt som fan. finns inget o göra.


   
SvaraCitera

thread_necromancy_5.jpg?m=1341433246


   
SvaraCitera
Plato

                                            


   
SvaraCitera

den_fete:
Jag har just kommit hem. Jag mår inte bra. Alls.

Jag vill inte leva i den här skiten längre. En är smutsigare än den andra. Blattarna hänger vid centrum, skriker på tjejer, knarkar, snor mat, misshandlar, har dålig uppfostran, ja listan kan nog sträcka sig väldigt långt. Vad gör jag här egentligen?! Jag passar inte in i ett sånt här skitsamhälle..blattarna tror seriöst att dom är något.

mm, sandnegrer är förjävliga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuddenärmjuk:

mm, sandnegrer är förjävliga..

passa dig din jävla rasist. finns svenskar som är förjävliga..


   
SvaraCitera

den.fete:

passa dig din jävla rasist. finns svenskar som är förjävliga..

ja de finns det också, men inte lika många


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuddenärmjuk:

ja de finns det också, men inte lika många

du är en av dem.


   
SvaraCitera

Anura:

kanske jag är


   
SvaraCitera

men det car inte jag som började bråka med alla negrer och såna. dom börja bråka med mig, och de va inte några stycken, de var alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att ha en väldigt negativ syn på sig själv sänder ut fel signaler till andra. Bli mer positiv i din inställning. Såväl mot dig själv som mot omvärlden.


   
SvaraCitera