Aviseringar
Rensa alla

Jag är så kåt men kan inte komma D:


Ämnesstartare

Jag har inte tid för sex, för mkt plugg och behöver använda min fritid till att ta det lugnt.. Och jag är väldigt lat, tyvärr..
Finns tre personer jag gärna skulle vilja knulla med, kan tyvärr inte göra det med två av dem, den tredje är det ingen idé att satsa på så det förblir en dröm..

Det tar mig ungefär 45 min att uppnå orgasm och det även sällan för min fantasi är inte den bästa, när det kommer till sex så suger min fantasi :/ Önskar iinspiration till ngt att tänka på och ngt tips till att få min orgasm snabbare[cute]
Vet inte vad jag ska använda mig av för att bli tillfredställd dock.. Fingrar är bara ansträngande och kan göra lite ont ibland.. Hade uppskattats om det var någon annans men det går ju inte just nu så.. :/ det förblir också en dröm :/ Någon som kan ge bra tips på föremål?[cute]

Jag vet att det finns många forum med onanitips osv. men jag har inte tid för att leta upp en Bra sådan tråd..

Så snälla, jag ber er - ja, på mina knän - ge mig onanitips, eller fantasi tips eller någon hemsida med kuk[cute] ev. bild Heh.

Behöver snabbt.. Blir typ galen snart 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

P-rulle and a cucumber! [cheers]


   
SvaraCitera

en rabbit , fingervibrator lr kanske de populära äggen! finns mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaw.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

P-rulle and a cucumber!

Inte tid med det.. Bara på fredagar & lördagar.. 🙁

Ojojoj:

en rabbit , fingervibrator lr kanske de populära äggen! finns mycket!

Ahjo.. Sexbutiken stängde för ett halvår sen och mina föräldrar skulle gå ner i depressioner, mer än vanligt, om de såg mig beställa sådant[chocked]


   
SvaraCitera

Hahaha, men typ... någon cheesy snusknovell då? 😀


   
SvaraCitera

detberorpå:

Ahjo.. Sexbutiken stängde för ett halvår sen och mina föräldrar skulle gå ner i depressioner, mer än vanligt, om de såg mig beställa sådant[chocked]

vart bor du? antar att du bor på landet annars har apoteket lite roliga grejer för er tjejer!

anars kan du ju kolla med din far lr mor om dom har en gammal tegelstenmobil med vibrator-funktion. dom brukar vara i hyvsad bra storlek glöm bara inte att trä öven en kondom! 😉


   
SvaraCitera

Ojojoj:

anars kan du ju kolla med din far lr mor om dom har en gammal tegelstenmobil med vibrator-funktion. dom brukar vara i hyvsad bra storlek glöm bara inte att trä öven en kondom! 😉

Haha, jag kan skicka min samsungmobil annars. Oförstörbar och känd som "analvibratorn" among my friends.
Har även hört att en del masserar klitoris med eltandborstar... alltså, utan själva tandborsten på... tror jag.


   
SvaraCitera

metafor:

Har även hört att en del masserar klitoris med eltandborstar... alltså, utan själva tandborsten på... tror jag.

japp så om du undrar värför lillesyrran borstar tänderna övanligt länge så har du svaret! 😉 den ska funka riktigt bra utan tandborsten som du säger.

skål![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta på filmen "300" läste någonstans att tjejer blir kåta av den.


   
SvaraCitera

Ojojoj:

japp så om du undrar värför lillesyrran borstar tänderna övanligt länge så har du svaret! 😉 den ska funka riktigt bra utan tandborsten som du säger.

Hahaha! Det förklarar kanske varför min lillebror borstar tänderna så länge.

Men alltså, måste var ganska intensiv... massage. Try it, detberorpå. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testat duschen? Gillar inte duschen för jag kommer så jävla snabbt då 😛


   
SvaraCitera

detberorpå:

massa ord och grejer

om du är snäll kan du få fantisera lite om mig, det borde lösa dina problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Önskar iinspiration till ngt att tänka på och ngt tips till att få min orgasm snabbare[cute]

Kolla på nån porrsida för å se om du hittar nått du verkligen tänder på, sen kan du ju fantisera om de utan att behöva kolla på porr om du inte gillar att kolla på sånt (nice) snusk <:
Annars så kollar du bara på porr helt enkelt -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Testat duschen? Gillar inte duschen för jag kommer så jävla snabbt då 😛

Heh samma och jag kan ttyävrr inte fantisera om killar när ja håller på med min klitta D:
too much information.. men aja w-e jae anonym[cool]

fade:

Annars så kollar du bara på porr helt enkelt -_-

Nono, deet funkar bra på fre & lör.. Vill tänka på män, inte skrikade slynor.. Blir ju avis på dom 🙁

glxblt:

om du är snäll kan du få fantisera lite om mig, det borde lösa dina problem.

Jag tänkte säga att du säkert är äcklig.. Ångrade mig dock, du kan ju bli sårad om du nue äcklig.. Ops sårade väl precis dig.. Men w-e du verkar äcklig.. face it lix.

McLuver:

Titta på filmen "300" läste någonstans att tjejer blir kåta av den.

:o! ska bli! men.. syftade dom på heterosexuell? [cute]

metafor:

Try it, detberorpå. 😉

Jag ska försöka hinna med det under mitt liv![smile]
Thanks!


   
SvaraCitera