Aviseringar
Rensa alla

jag är sjuk


Ämnesstartare

det är jättesynd om mig

vägrar ta medicin


   
Citera
Ämnesstartare

Ta lite kuckelimuckmedicin Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Ta lite kuckelimuckmedicin Hjärta

Hjärta

Orkar inte. Vill ha knäckebröd med dött djur på. 

Jag planerar att åka till Stockholm i sommar, vill du träffas då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: Jag planerar att åka till Stockholm i sommar, vill du träffas då?

Ja, ofc! Party


   
SvaraCitera
mynona

Är man sjuk ska man njuta av sin sjukdom, så varför ta medicin? Jag avundas dig din sjukdom! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är man sjuk ska man njuta av sin sjukdom, så varför ta medicin? Jag avundas dig din sjukdom! 

men mynona då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr det är mysigt att ha feber Rodnar brukar inte ta någon febernedsättande utan bara ligga o få folk att tycka synd om mig och säga att jag tagit ca 15 alvedon. 


   
SvaraCitera
mynona

isola:

men mynona då

Jag tycker mycket om att vara sjuk. Varför ta medicin om man kan vara sjuk? Jag brukar inte göra det när jag är sjuk om jag inte är absolut tvungen, för jag vill helst fortsätta vara sjuk så länge som möjligt när jag har chansen. Men alla har förstås olika smak och behov. 


   
SvaraCitera
mynona

Hade jag privilegiet och möjligheten och framför allt tiden till att vara sjuk skulle jag om möjligt dra ut på det så långt någonsin möjligt. Jag tyckte att jag var på väg att bli sjuk för någon dag sedan, men idag vaknade jag kärnfrisk. Bättre kunde man ha det från min synvikel sett. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du inte ta medicin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Varför vill du inte ta medicin?

För att jag redan tar mycket tabletter, och febernedsättande är inte alltid bra att ta. Men nu var jag tvungen att ta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med mynona på den här punkten. När man är sjuk ska man ta det lugnt och vila, och försöka njuta lite av den dispens man får från det vardagliga ansvaret.

Krya på dig amsi, men stressa inte fram det. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Jag håller med mynona på den här punkten. När man är sjuk ska man ta det lugnt och vila, och försöka njuta lite av den dispens man får från det vardagliga ansvaret.

Krya på dig amsi, men stressa inte fram det. Hjärta

Tack, du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

För att jag redan tar mycket tabletter, och febernedsättande är inte alltid bra att ta. Men nu var jag tvungen att ta.

Hoppas du mår bättre snart. Och att du inte sysslar med läkemedel du inte fått utskrivet. Icke!

/ orolig mamma chib


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Hoppas du mår bättre snart. Och att du inte sysslar med läkemedel du inte fått utskrivet. Icke!

/ orolig mamma chib

Tack! Det händer väldigt sällan. 

Jag har fortfarande inte förstått att vi kommer träffas i helgen. När jag är i Göteborg lever jag i en annan verklighet. Vet inte om jag är mest nervös eller obekväm.


   
SvaraCitera