Aviseringar
Rensa alla

jag är sjukt dålig på att städa


Ämnesstartare

jag är seriöst sjukt dålig på att städa. vet inte hur man ska tänka. får bara ont i huvudet o vet inte vad jag ska ta tag i.

*seriös tråd, hjälp*


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Agreed, är precis likadan. Detta är tredje dagen jag försöker städa, har gjort kanske 30%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag städar två gånger i veckan.

Får ångest av att mysa om det är stökigt.

Men sådan är jag.

Mitt tips till dig:

Sätt igång bra musik du uppskattar. Eller ny musik du kan förvänta dig uppskatta. Hur tråkigt du än har när du städar, kan du samtidigt fokusera på musiken och verkligen lyssna in dig på den.

Resultatet av städningen är sjukt värt "besväret". För det känns så jävla bra efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjud hem tjejkompis? [confused]
de brukar bli galna när de ser att det är ostädat och städar åt en [wink]
Dold text: har iof bara hänt mig en gång och då var det mitt ex som städade TILLSAMMANS med mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen, är kass på att hitta saker även om jag har dem framför näsan, brukar därför lägga alla viktiga saker i hörn på lådor så man drar med handen tills man landar på dem och ej behöver använda ögonen

du kanske mena dammsuga föresten, de gör jag 2 ggr om året


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melly:

du kanske mena dammsuga föresten

naj, mena mest plocka undan.

men har ingen specifikt ställe för alla grejer att vara. tror det är problemet. kanske borde jag köpa fler hyllor


   
SvaraCitera

blir galen på att inte ha det undanplockat men ibland när jag inte hunnit på ett tag får jag bara ryck och tar hand om all skit som ligger överallt på en gång. ska man dammsuga också så göres det helst med hög musik och höga klackar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag behöver städa brukar jag fråga om en kompis vill komma över,
då känner jag mig tvungen att städa för att jag vill att det ska se fint ut [cute]

För om det är bara jag som ska sitta i rummet kan jag lika gärna ligga och dra mig i min egen lort. Mitt motto är om ingen bryr sig så är det inte ett problem [y]

kallas inte fröken stöken för inget [cute]
mitt skåp i skolan [blush] såg ut så i tre år

DSC00921.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alcea rosea:

mitt skåp i skolan [blush] såg ut så i tre år

[surprised][surprised], tror dock mitt skåp också var stökigt. men använde det inte så mkt. brukade ha dagens böcker i väskan

Alcea rosea:

Mitt motto är om ingen bryr sig så är det inte ett problem [y]

aha men jag mår dåligt och har svårt att koncentrera mig om det är stökigt :/.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alcea rosea:

mitt skåp i skolan [blush] såg ut så i tre år

haha mitt såg också ut så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Bjud hem tjejkompis? [confused]
de brukar bli galna när de ser att det är ostädat och städar åt en [wink]

jag brukar bjuda hem axel (a) han spontanstädar hela tiden typ, läskigt 😐

plus att då måste man städa för att han inte ska hitta alla mina hemlisar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

or dock mitt skåp också var stökigt. men använde det inte så mkt. brukade ha dagens böcker i väskan

det brukade jag ha förra året för att jag råkade tappa bort nyckeln och ville inte betala 300 kr för en ny [blush] fick så jävla ont i ryggen!

isola:

haha mitt såg också ut så

[bigcheers] ett mirakel att man kunde hitta sina skolböcker, men jag tyckte lite synd om min vän som hade skåpet under mig..gjorde säkert ont när skiten trillade ner på hennes huvud [cute]


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

mitt skåp i skolan [blush] såg ut så i tre år

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta på programmet Extrema samlare på tv3.. [wink]


   
SvaraCitera