Aviseringar
Rensa alla

Jag är skum


Ämnesstartare

S3ON:

Dags att öppna dörren och kliva ut om du tar åt dig kanske?? :)) 

Fattar inte. Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är inte så himla negativt laddat. ett ord med glimten i ögat, skulle jag säga. särskilt i det rätta sammanhanget. 

Det är vad du tycker. Men inte alla gillar att få hjälp genom denna usla metod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas: fula ord?

ge dig :/

Du mår inte bättre av att starta bråk. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Aronssonjudas:

Fattar inte. Vad menar du?

Du borde inte ta illa upp tycker jag 😉 Pucko brukar användas i ett sammanhang med lite humor inblandat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ge dig :/

Du mår inte bättre av att starta bråk. 

Jag startar inte bråk. Jag säger bara vad jag tycker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ge dig :/

Du mår inte bättre av att starta bråk. 

Okej förlåt. Blir extremt känslig för minsta lilla när jag är ledsen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas:

Det är vad du tycker. Men inte alla gillar att få hjälp genom denna usla metod.

okej då kära aronsson, allt kommer att bli jättebra. imån när du vaknar har ALLA dina drömmar gått i uppfyllelse, inga fler bekymmer väntar i ditt liv.. allt är bra blabla 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

okej då kära aronsson, allt kommer att bli jättebra. imån när du vaknar har ALLA dina drömmar gått i uppfyllelse, inga fler bekymmer väntar i ditt liv.. allt är bra blabla 

Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

okej då kära aronsson, allt kommer att bli jättebra. imån när du vaknar har ALLA dina drömmar gått i uppfyllelse, inga fler bekymmer väntar i ditt liv.. allt är bra blabla 

HAHAHAHAHGAFF JAG FATTAR NU VAD DU MENAR! FÖRLÅT MISSUPPFATTADE ALLT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

okej då kära aronsson, allt kommer att bli jättebra. imån när du vaknar har ALLA dina drömmar gått i uppfyllelse, inga fler bekymmer väntar i ditt liv.. allt är bra blabla 

HAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHHAHHHAHHAHAHAHHHHAHAHHHHAHHAAAHA DIN ANDRA METOD VAR BÄTTRE "DEN HÅRDA METODEN" 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Den ''hårda'' metoden fungerar oftast bäst ju.. Ren fakta 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas:

HAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHHAHHHAHHAHAHAHHHHAHAHHHHAHHAAAHA DIN ANDRA METOD VAR BÄTTRE "DEN HÅRDA METODEN" 

jahaja. nämen vad har du för drömmar om framtiden? 🙂 de kan vara till stort stöd för dig osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jahaja. nämen vad har du för drömmar om framtiden? 🙂 

Vill bli forskare inom medicin typ, kriminaltekniker, skådespelare och mycket mer haha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas:

Vill bli forskare inom medicin typ, kriminaltekniker, skådespelare och mycket mer haha 😉

Intressant! Vad ägnar du dig åt på fritiden? Kan gissa att filmer ligger dig varmt om hjärtat? :)) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Intressant! Vad ägnar du dig åt på fritiden? Kan gissa att filmer ligger dig varmt om hjärtat? :)) 

Kollar aldrig på filmer faktiskt. Haha 🙂 jag gillar att läsa böcker och promenera ute ensam, diskutera med min familj. 🙂


   
SvaraCitera