Aviseringar
Rensa alla

jag är smal


Pics or stfu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄS-barn!


   
SvaraCitera

haha fyfan va dåålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

Nu fick jag bilder

puss


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

jag är 1.69 lång och väger ca 114 kg. det är väl ganska normal eller? vad tycker ni?

Nej, Övervikt.


   
SvaraCitera

Tillhör inte denna "ätstörningar" ? Är choklad och bli tjock. [bigcheers]


   
SvaraCitera

tjejen_jag:

så du menar att om man e kraftig så kan man inte få en kille? går han efter hur du ser ut är han inget att ha![no-no]

du är fail.


   
SvaraCitera

jag är 30 cm och väger 433 kg. JAG ÄR FIN SOM JAG ÄÄÄR )"( <-- det e en tjåck gubbe 🙂


   
SvaraCitera

Tja troll.
Annars; banta eller ta ditt liv.


   
SvaraCitera

mörknäs:

du är fail.

fattar bara inte va fan de e med er. de finns en massa människor som inte kan hjälpa att de ser ut som de gör. de kanske tränar o äter rätt men av arv eller sjukdom är de ändå kraftiga. o ni sitter häro tar det som en rolig grej att göra er roliga över detta? är det så så är det nått fel med dagens samhälle. har inte folk något bättre för sig än att sitta och håna andra männsikor?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är normalvikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

tjejen_jag:

fattar bara inte va fan de e med er. de finns en massa människor som inte kan hjälpa att de ser ut som de gör.

det är knappast som att du skulle ligga med någon med downs syndrom, trots att de inte kan hjälpa det. hur känns det, din känslokalla fascist?

tjejen_jag:

är det så så är det nått fel med dagens samhälle. har inte folk något bättre för sig än att sitta och håna andra männsikor?[tard]

tjocka människor är tjocka, fula människor är fula. varför förneka det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejen_jag:

o ni sitter häro tar det som en rolig grej att göra er roliga över detta? är det så så är det nått fel med dagens samhälle. har inte folk något bättre för sig än att sitta och håna andra männsikor?[tard]

mörknäs:

tjocka människor är tjocka, fula människor är fula. varför förneka det?

Mörknäs has a point vet du. Man kan inte förneka vårt genom. Vi attraheras inte av feta, fula människor och så enkelt är det.


   
SvaraCitera

iversonn:

jag är 1.34 och väger 273kg. jag är smal.

haha


   
SvaraCitera