Forumet - jag är tillbaka

jag är tillbaka

1128 0 56

Spana också in:

El Guaje:

Hej hej! Haft det bra?

hellu. jodå var allt soft även om man saknade hemma en aning. kunde dock ha varit lite varmare därborta

Zapetta:

FINALLY!

heeeeeeeeeeeeeej [love]

isola:

nä missade
är du brun nu?

blir jag besviken på dig

nää jag blir typ inte brun, är rätt vit. ärvt det från min morsa och för att bli brun måste jag "anpassa" mig i solen men det orkar jag inte så jag öser på med solkräm för är rädd för att bränna mig
Zapetta:

Du verkar ha haft det bra, är det lika kallt och jävligt nere i väst som här uppe i öst?

jodå var helt ok där, lite mycket kanske med 2 veckor. finns inte så mycket att göra förutom att bada. usch jobbigt med skitväder [n] tror inte det är lika farligt här. 20 grader idag och lite mulet
patrick bateman:

usch jobbigt med skitväder tror inte det är lika farligt här. 20 grader idag och lite mulet

Ja skitväder suger, gör bara att man känner sig ännu mera sjuk och förjävlig. Har suttit och halvsovit hela dagen [n] Åh, varmt. Här är det verkligen iskallt, känns som höst.
Zapetta:

Ja skitväder suger, gör bara att man känner sig ännu mera sjuk och förjävlig. Har suttit och halvsovit hela dagen Åh, varmt. Här är det verkligen iskallt, känns som höst.

fyfan [sad] får hoppas på bättre väder i hela landet snart, hitils har det väl varit en rätt medelmåttig svensk sommar. ja usch för kasst väder, vara sjuk och för höst. du kan ju ändå alltid gå ut på äventyr så kanske det känns bättre [smile]
patrick bateman:

fyfan får hoppas på bättre väder i hela landet snart, hitils har det väl varit en rätt medelmåttig svensk sommar. ja usch för kasst väder, vara sjuk och för höst. du kan ju ändå alltid gå ut på äventyr så kanske det känns bättre

Hoppas jag också, fast det har varit riktigt härligt väder den senaste veckan. Nästan för härligt! [smile] Gå ut på äventyr ensam känns inte lockande när man är mitt ute i skogen. Vänbtar med äventyren tills på onsdag, då ska jag ut på havet! [smile]
Zapetta:

Hoppas jag också, fast det har varit riktigt härligt väder den senaste veckan. Nästan för härligt! Gå ut på äventyr ensam känns inte lockande när man är mitt ute i skogen. Vänbtar med äventyren tills på onsdag, då ska jag ut på havet!

grymt, bra det iaf. hoppas det vädret kommer tillbaka. hahaha äventyr ensam i skogen är ju perfekt [bigsmile] haha nää skoja bara, inte ensam. fan vad nice! hur gör du det då? har du båt eller? [confused]

Blivande_japan:

ska skriva ner det i min kalender

gottans